[POZ]gdzie usun±æ immobilizer

Data: 2010-12-03 21:25:38
Autor: P_ablo
[POZ]gdzie usun±æ immobilizer
U¿ytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idbgl5$35n$1inews.gazeta.pl...
S³uchajcie - znacie jaki¶ warsztat, gdzie za *rozs±dne* pieni±dze usun± immobilizer z Megane MK I ph I (podczerwieñ)?

To nie jest usuwanie a emulowanie, immo odbiera sygnal z kluczyka i "daje" zielone swiatlo komputerowi do odpalenia silnika.
Sam emulator to jakies 100 zl:

http://allegro.pl/listing.php/search?string=emulator+immo&category=4145&description=1

Uwazam, ze warto dac komus zarobic i miec sprawny ECU...  chyba, ze masz obycie z elektronika i lutownica.

--
Picasso

Data: 2010-12-03 22:36:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
[POZ]gdzie usun±æ immobilizer

U¿ytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf9524b$0$27027$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ooo to ju¿ co¶.
Musze z nimi pogadac

Uwazam, ze warto dac komus zarobic i miec sprawny ECU...  chyba, ze masz obycie z elektronika i lutownica.

Powiem tak - je¶li ktos  zrobi to za ok 150 z³ to spoko, ale jesli ju¿ chc± ko³o 300 to przeprosze sie z moja lutownic± i pod³ubie sam. Obycie mam, choc ju¿ dawno posz³a w k±t ;)

Dzieki kolego.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl