[POZ]gdzie usunąć immobilizer

Data: 2010-12-03 21:42:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[POZ]gdzie usunąć immobilizer
SĹ‚uchajcie - znacie jakiĹ› warsztat, gdzie za *rozsÄ…dne* pieniÄ…dze usunÄ…
immobilizer z Megane MK I ph I (podczerwień)?

Wszedzie chcą 300 zł, a tą cene uważam za zawyżoną.

Możecie coś polecić, albo może jest jakiś stosunkowo prosty sposób na
niego?

ps. pytanie dodatkowe-co tak naprawde psuje sie w tych cholernych
podczerwieniach, ze raz działa, a raz nie działa i czasem człowiek stoi
przed autem i pstryka "az sie uda"?
Pilot czy odbiornik? Na czym polega problem, skoro pilot nadaje za
kaĹĽdym nacisnieciem guzika?
*wie* a nie będzie zmyślał)?

Czy oczko odbiornika jest w okolicach lusterka wewnętrznego, a nad nim jest antena? Jeśli tak, to jest to co w Lagunie 1 Ph1 - nieszczelność anteny po x latach i zalanie odbiornika.
Na RLKP ludzie opisywali ratowanie go. Czasem siÄ™ udaje, czasem nie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-03 22:39:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
[POZ]gdzie usunąć immobilizer

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:idbknf$sg9$1news.dialog.net.pl...
\>
[...]

ta, to jest taki wlasnie system.
Generalnie całość działa, zwykle normalnie, ale czasem za fyfnastym naduszeniem, co każe mi myśleć, ze przyjdzie taki moment i ... nie zadziała w ogole.
Musze coś z tym zrobić, zanim zaskoczy mnie w najmniej oczekiwanym momencie.
Pozbycie sie immo (tudzież emulacja) ma ta przewage nad naprawą systemu, ze pozwoli mi założyć sobie zwykły sterownik radiowy centralnego zamka ... i nie bede musiał bawić sie w celowanie pilotem w konkretne jedno miejsce w aucie, zeby je zamknąć. Jest to mega upierdliwe.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-03 22:43:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Pozbycie sie immo (tudzieĹĽ emulacja) ma ta przewage nad naprawÄ… systemu,
ze pozwoli mi założyć sobie zwykły sterownik radiowy centralnego zamka
... i nie bede musiał bawić sie w celowanie pilotem w konkretne jedno
miejsce w aucie, zeby je zamknąć. Jest to mega upierdliwe.

No to zajrzyj do manuali na RLKP. I rób to czym prędzej, bo powinieneś jeszcze odratować cholerstwo bez popadania w większe koszty.

Data: 2010-12-04 17:26:02
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:idbo99$uel$1news.dialog.net.pl...
No to zajrzyj do manuali na RLKP. I rób to czym prędzej, bo powinieneś jeszcze odratować cholerstwo bez popadania w większe koszty.

czytałem już chyba wszystko na forum renault megane, teraz laguna i wszędzie to samo - jak odblokować immo używając kodu. Sęk w tym, ze to jednorazowa operacja, a ja chce usunąć immo na stałe, m.in. po to, zeby założyć radiowy centralny zamek, bo samo celowanie w lusterko mnie irytuje.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-04 19:57:36
Autor: Krzysztof
[POZ]gdzie usun±ć immobilizer
Czy oczko odbiornika jest w okolicach lusterka wewnętrznego, a nad nim jest antena? Je¶li tak, to jest to co w Lagunie 1 Ph1 - nieszczelno¶ć anteny po x latach i zalanie odbiornika.
Na RLKP ludzie opisywali ratowanie go. Czasem się udaje, czasem nie.
Zdj±ć obudowę, obejrzeć płytkę - jak nie bardzo zgnite odbiorniki IR to wylutować, umyć w izopropanolu (w tym delikatnie czę¶ć za¶niedział± płytki) i wlutować ponownie. Oczywi¶cie koniecznie zabezpieczyć antenę. U mnie pomogło i od kilku lat juz nie mam problemu. A problem zacz±ł sie jak nie zdj±łem anteny na myjni automatycznej. Lutować ostrożnie - mocniejsz± lutownic± można odpalić ¶cieżki, uażac przy wyjmowaniu na odbiorniki ultradzwięków - łatwo urywaj± się zaciski (przez przypadek sam urwałem  - podmieniłem na inne i działa ok)

PS: kod jest niezbędny do ew. kodowania kluczy po zbyt długiej wymianie baterii lub ich rozsynchronizowaniu z alarmem.

K.

Data: 2010-12-05 19:59:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
[POZ]gdzie usun±ć immobilizer

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ide2uu$1u0$1inews.gazeta.pl...
[...]

jutro ma być cieplej, poza tym mam wolny dzień, wiec sie za to zabiore.
Dzieki za rade.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl