gdzie w Warszawie obejrzę błotniki SKS?

Data: 2009-06-28 15:37:05
Autor: PaweL
gdzie w Warszawie obejrzę błotniki SKS?
Witam,
czy jest w Warszawie sklep, w którym będą mieli na półce błotniki "beavertail" i "beavertail XL"? Chcę je zobaczyć i przymierzyć przed zakupem. Googlałem, ale nie znalazłem żadnego.
Kupiłem niedawno błotniki w Decathlonie. Okazały się strasznym dziadostwem. Są zwichrowane i ich zakrzywienie dobrane jest chyba do kół 35". Nadal więc szukam błotników do roweru kross meadow (opony 700x35C)

Paweł

Data: 2009-06-28 17:24:02
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-28, PaweL wrote:
Witam,
czy jest w Warszawie sklep, w którym będą mieli na półce błotniki "beavertail" i "beavertail XL"? Chcę je zobaczyć i przymierzyć przed zakupem. Googlałem, ale nie znalazłem żadnego.

Beavertailów nie polecam - te blachy mocujące błotnik dość szybko
pękają.

Data: 2009-06-29 12:19:58
Autor: PaweL
gdzie w Warszawie obejrzę błotniki SKS?

Beavertailów nie polecam - te blachy mocujące błotnik dość szybko
pękają.

:-(
znikąd nadzieji...
pozostanie mi założyć błotniki z trekkinga.

Paweł

gdzie w Warszawie obejrzę błotniki SKS?