gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?

Data: 2010-02-18 01:20:52
Autor: sted
gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?
hej
mój obecny kask się rozpadł (G-mac Power - nie polecam) i teraz chcę
kupić nowy (integral, czarny błyszczący, możliwie okrągły, bez
spojlerów i udziwnień. wiadomo - im cichszy i lżejszy tym lepiej. do
tego antifogi, wymienne szybki itd).

obejrzałem na razie ofertę Shoei, Arai, Schuberth, AGV, Caberg, HJC,
Airoh, Suomy i:
- Schuberth S1 jest fajny, ale nie znalazłem taniej niż 2000pln, a to
zdecydowanie za dużo.
- HJC po poczytaniu i obejrzeniu oferty wydaje się strasznie
przeciętne - nic szczególnego i design'em te kaski nie powalają.
- najbardziej mi chyba odpowiadają Shoei XR-1100 i Arai Quantum (i
mają raczej git opinie w sieci). ale cenowo strasznie drogo, więc
jednak chciałbym dać szansę tańszej konkurencji: AGV, Caberg, Airoh,
Suomy.

tak więc: gdzie w warszawie można pooglądać i poprzymierzać kaski
Shoei, Arai, AGV, Caberg, Airoh, Suomy? tak googlając to za wiele się
nie dowiedziałęm, większość tych firm nie ma nawet oficjalnych
polskich stron.

--
pozdr
sted

Data: 2010-02-18 02:08:16
Autor: Gravel
On 18 Lut, 10:20, sted <gm...@legionowo.info> wrote:

[...]

Shoei - u Tadzia na Wiertniczej (http://www.dybow.net/), tylko zadzwon
i sie umow.
HJC - rowniez u Tadzia, ale jeszcze Tarbor na Kijowskiej
Nolan - Tarbor i Larsson (http://www.larsson.pl/). Jak szukalem Nolana
N43 to mieli go na Polczynskiej, ale chyba na Grochowskiej maja
wiekszy sklep.
Pozostalymi sie nie interesowalem, ale Tarbor ma kilka firm, Larsson
pewnie tez. Sa jeszcze moto-akcesoria.pl w Markach.

Pozdr
Gravel
VN800

Data: 2010-02-18 02:14:29
Autor: sted
On Feb 18, 11:08 am, Gravel <mala...@gmail.com> wrote:
Shoei - u Tadzia na Wiertniczej (http://www.dybow.net/), tylko zadzwon
i sie umow.
HJC - rowniez u Tadzia, ale jeszcze Tarbor na Kijowskiej

Parafia Matki Bożej Wspomożenia Wiernych w Kutnie na Dybowie? aż tak
źle jest z bezpieczeństwem Shoei i HJC, że sprzedają je razem z
ostatnim namaszczeniem?

--
pozdr
sted

Data: 2010-02-18 02:31:16
Autor: Gravel
On 18 Lut, 11:14, sted <gm...@legionowo.info> wrote:
> [...]

Parafia Matki Bożej Wspomożenia Wiernych w Kutnie na Dybowie? aż tak
źle jest z bezpieczeństwem Shoei i HJC, że sprzedają je razem z

Maly mis-paste...
http://www.motostore.pl/
Tutaj jest poprawnie :D

Pozdr
Gravel
VN800

Data: 2010-02-18 03:12:23
Autor: Solo
On 18 Lut, 11:31, Gravel <mala...@gmail.com> wrote:

> Parafia Matki Bożej Wspomożenia Wiernych w Kutnie na Dybowie? aż tak
> źle jest z bezpieczeństwem Shoei i HJC, że sprzedają je razem z
> [...]

Najlepiej na motoexpo  w wekend.kasków będzie skolko godno
Solo FZ6

Data: 2010-02-18 21:15:38
Autor: Marcin N

Użytkownik "Solo" <tomas.oktaba@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58885509-b13a-4c8d-a2db-ff588859f1de@q21g2000yqm.googlegroups.com...

Najlepiej na motoexpo  w wekend.kasków będzie skolko godno

A to motoexpo to kiedy i gdzie?

Data: 2010-02-18 21:25:50
Autor: Monster

http://www.wystawa-motocykli.pl/
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-02-18 21:27:48
Autor: Magic
Marcin N pisze:

[...]

Tera w weekend, na Marsa 56.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-19 10:07:03
Autor: gildor
Magic pisze:
Marcin N pisze:
[...]

ale to nie jest motoexpo.  chyba.

ale jeszcze apropos kasków. na połczyńskiej w jamasze mają tez shoei'a. ale oni sie tam ciagle instaluja jeszcze.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-20 13:29:55
Autor: Magic
gildor pisze:

Whatever. http://www.wystawa-motocykli.pl/

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-18 11:19:02
Autor: Barti
sted pisze:

[...]

polecam wybrać się w weekend na wystawę motocyklową na marsa. Rok temu oprócz importerów motocykli było też pełno importerów i sprzedawców odzieży i akcesoriów. Ja np. kupiłem kurtałke Modeki.
Także można iść podotykać, poprzymierzać i ewentualnie kupić.

pzdr
Barti

Data: 2010-02-18 13:57:48
Autor: duddits
gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?
Jeszcze Moto-Styl na Targowej.

--
duddits

Data: 2010-02-19 09:15:49
Autor: Bart
gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?
obejrzałem na razie ofertę Shoei, Arai, Schuberth, AGV, Caberg, HJC,
Airoh, Suomy i:
[...]
[...]

Zobacz poprzedni model Shoei XR-1000. Może mają jeszcze np w Yamasze
koło Pl.Bankowego - można przymierzyć. Ceny raczej niższe niższe niż
XR 1100. Zobacz ceny nowych na Allegro labo poluj na mało używany :) -
jest jeszcze trochę czasu ;).

________
NTV 650

gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?