gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?

Data: 2010-02-19 09:15:49
Autor: Bart
gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?
obejrzałem na razie ofertę Shoei, Arai, Schuberth, AGV, Caberg, HJC,
Airoh, Suomy i:
[...]
- najbardziej mi chyba odpowiadają Shoei XR-1100 i Arai Quantum (i
mają raczej git opinie w sieci). ale cenowo strasznie drogo, więc
jednak chciałbym dać szansę tańszej konkurencji: AGV, Caberg, Airoh,
Suomy.

Zobacz poprzedni model Shoei XR-1000. Może mają jeszcze np w Yamasze
koło Pl.Bankowego - można przymierzyć. Ceny raczej niższe niższe niż
XR 1100. Zobacz ceny nowych na Allegro labo poluj na mało używany :) -
jest jeszcze trochę czasu ;).

________
NTV 650

gdzie w warszawie się kupuje/przymierza kaski?