gdzie we wrocławiu ?

Data: 2015-05-06 13:24:37
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
gdzie we wrocławiu ?
W dniu 06.05.2015 o 12:14, marek pisze:
nie bior±c przy tym przysłowiowej złotówki.

A on powietrzem żyje?

Data: 2015-05-06 13:50:21
Autor: marek
gdzie we wrocławiu ?

A on powietrzem żyje?

nie wiem, nie wnikam czym żyje... ale s± tacy którym państwo płaci

Data: 2015-05-06 14:21:57
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
gdzie we wrocławiu ?
W dniu 06.05.2015 o 13:50, marek pisze:

A on powietrzem żyje?

nie wiem, nie wnikam czym żyje... ale s± tacy którym państwo płaci

Państwo Nowak spod szóstki czy Państwo Kowalscy z klatki obok?

Jak s±dzisz, że s± opłacani przez innych, to się do nich udaj.

Data: 2015-05-06 15:32:05
Autor: marek
gdzie we wrocławiu ?
nie wiem, nie wnikam czym żyje... ale s± tacy którym państwo płaci

Państwo Nowak spod szóstki czy Państwo Kowalscy z klatki obok?

Jak s±dzisz, że s± opłacani przez innych, to się do nich udaj.

następny kurwa poliglota

Data: 2015-05-06 15:34:16
Autor: Liwiusz
gdzie we wrocławiu ?
W dniu 2015-05-06 o 15:32, marek pisze:
nie wiem, nie wnikam czym żyje... ale są tacy którym państwo płaci

Państwo Nowak spod szóstki czy Państwo Kowalscy z klatki obok?

Jak sądzisz, że są opłacani przez innych, to się do nich udaj.

następny kurwa poliglota

Chłopie, naprawdę cię podziwiam, że z taką inteligencją w ogóle ci się
udało napisać pozew niepodlegający odrzuceniu, szacun!

--
LIwiusz

Data: 2015-05-06 17:53:57
Autor: marek
gdzie we wrocławiu ?
Chłopie, naprawdę cię podziwiam, że z tak± inteligencj± w ogóle ci się
udało napisać pozew niepodlegaj±cy odrzuceniu, szacun!

widzisz ... bo tam w s±dach i prokuraturach siedz± różni ludzie ...
do chama i debila trzeba pisać jego językiem bo tego kulturalnego nie zrozumie... i odwrotnie
trzeba sie niestety dopasować do poziomu rozmówcy aby cokolwiek taki zrozumiał

albo jak tu który¶ już wspomniał "wchodzić w dupe takiemu bez mydła" i lizać mu buty, wszak to on decyduje i jest wyżej w hierarchi

Data: 2015-05-06 18:25:48
Autor: Liwiusz
gdzie we wrocławiu ?
W dniu 2015-05-06 o 17:53, marek pisze:
Chłopie, naprawdę cię podziwiam, że z taką inteligencją w ogóle ci się
udało napisać pozew niepodlegający odrzuceniu, szacun!

widzisz ... bo tam w sądach i prokuraturach siedzą różni ludzie ...
do chama i debila trzeba pisać jego językiem bo tego kulturalnego nie zrozumie... i odwrotnie
trzeba sie niestety dopasować do poziomu rozmówcy aby cokolwiek taki zrozumiał

albo jak tu któryś już wspomniał "wchodzić w dupe takiemu bez mydła" i lizać mu buty, wszak to on decyduje i jest wyżej w hierarchi

I tak się ciesz, że umiesz jako tako pisać i czytać, kiedyś miałbyś
gorzej i musiałbyś częściej w dupę włazić (względnie: dawać dupy, jakbyś
był płci innej), czyli rozpruwałbyś się już na etapie pisania pozwu.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-06 18:37:53
Autor: marek
gdzie we wrocławiu ?

I tak się ciesz, że umiesz jako tako pisać i czytać, kiedy¶ miałby¶
gorzej i musiałby¶ czę¶ciej w dupę włazić (względnie: dawać dupy, jakby¶
był płci innej), czyli rozpruwałby¶ się już na etapie pisania pozwu.

pierdole
ale¶ oczytany
rozumiem że miałe¶ już z tym tematem do czynienia :)) i musiałes dać "dupy" tu i ówdzie :)))
wiesz gejowstwo jest zakamuflowane na róznych szczeblach władzy i róznych warstwach społecznych
parę razy posun± ciebie ... potem może ty skorzystasz :)))

Data: 2015-05-06 18:39:03
Autor: Liwiusz
gdzie we wrocławiu ?
W dniu 2015-05-06 o 18:37, marek pisze:

[...]

aleĹ› oczytany
rozumiem że miałeś już z tym tematem do czynienia :)) i musiałes dać "dupy" tu i ówdzie :)))
wiesz gejowstwo jest zakamuflowane na róznych szczeblach władzy i róznych warstwach społecznych
parÄ™ razy posunÄ… ciebie ... potem moĹĽe ty skorzystasz :)))

Ja dymam kaĹĽdego klienta i siÄ™ z tym nie kryjÄ™, zapraszam, napiszÄ™ ci
taką kasację, że przez tydzień na tyłku nie usiądziesz ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-05-06 19:08:27
Autor: marek
gdzie we wrocławiu ?

Ja dymam każdego klienta i się z tym nie kryję, zapraszam, napiszę ci
tak± kasację, że przez tydzień na tyłku nie usi±dziesz ;)

to że na kasę dymasz to się domy¶lam
a skoro zapraszasz to jaki¶ adres podaj (nie mailowy) abym trafił
wazelinke lubisz ? czy może kremik wzi±¶ć :))))
i kolegę ci przyprowadzę w zastępstwie - znam takiego co lubi takie klimaty :)) i chętnie mnie w tym zaszczycie wyręczy
ja nie z tych co posuwaj± chłopców albo lubia byc posuwani :))

gdzie we wrocławiu ?