gdzie wyrobić wirtualną kartę płatnicz ą

Data: 2018-10-17 19:12:18
Autor: Alzem Багатырэвіч
gdzie wyrobić wirtualną kartę płatnicz ą
Cze¶ć
Szukam instytucji, która wydaje wirtualne karty płatnicze ze stałym numerem karty.
Poprzez wirtualn± kartę rozumiem, brak jej odpowiednika fizycznego.
Chodzi mi o sam zapis cyfrowy.

Jakie instytucje wyrabiaj± takie karty?
Mog± być także w innych krajach.

pzdr.
Alzem

Data: 2018-10-17 19:41:31
Autor: Wojciech Bancer
gdzie wyrobić wirtualn± kartę płatnicz±
On 2018-10-17, Alzem ??????????? <alzem@by.by> wrote:

[...]

Jakie instytucje wyrabiaj± takie karty?
Mog± być także w innych krajach.

Revolut - aplikacja w telefonach z systemem iOS/Android.
Stoi za ni± brytyjski fintech. W wersji darmowej możesz
sobie wyrobić kartę wirtualn± i (chyba) jedn± fizyczn±.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-10-18 10:23:59
Autor: Alzem Багатырэвіч
W dniu 17.10.2018 o 19:41, Wojciech Bancer pisze:

> Revolut - aplikacja w telefonach z systemem iOS/Android.
> Stoi za ni± brytyjski fintech. W wersji darmowej możesz
> sobie wyrobić kartę wirtualn± i (chyba) jedn± fizyczn±.

Tak, wiem, dziękuję za informacje.
Z tym że ta karta zmienia swój numer po każdej transakcji, a mi zależy aby numer karty był stały.

Data: 2018-10-18 01:40:02
Autor: adamadammek
gdzie wyrobić wirtualną kartę płatniczą
U mnie nie zmienia.

Data: 2018-10-18 10:49:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2018-10-18, Alzem ??????????? <alzem@by.by> wrote:
> [...]

Tak, wiem, dziękuję za informacje.
Z tym że ta karta zmienia swój numer po każdej transakcji, a mi zależy aby numer karty był stały.

To sobie tak± wybrałe¶.
Wybierz tak±, która ma stały.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-10-18 01:57:09
Autor: Dawid Rutkowski
gdzie wyrobić wirtualną kartę płatniczą
A po co koniecznie "wirtualna"?
Nie może być zwyczajna i darmowa? Można dostać w bgż, nest, idei, getoucie - to debetówki (ew. jeszcze brytyjska z curve), a kredytówki - santander, citi, bgż.
Jak nie chcesz, by miała formę "fizyczn±", to plastikow± kartę zniszczysz po otrzymaniu.
Tym bardziej, że chcesz ze stałym numerem - wirtualne warto tylko po to, żeby mieć zmienny numer.
Chyba że nie masz adresu wysyłkowego - tak jak było w jednym odcinku "reggae rabbits", gdy czarny pracował dla telefonicznego supportu m$ i dzwonił bezdomny, mówi±c, że kolega zainstalował mu fajny wygaszacz ekranu, ale jak poruszy myszk±, to znika - a potem jednak powiedział, że jest bezdomny i nie ma komputera - ale Ty widać jaki¶ masz.

Data: 2018-10-18 11:31:49
Autor: J.F.
gdzie wyrobić wirtualn± kartę płatnicz±
Użytkownik "Alzem ???????????"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5bc76d73$0$482$65785112@news.neostrada.pl...
Szukam instytucji, która wydaje wirtualne karty płatnicze ze stałym numerem karty.

Bank Millenium sie chwali wirtualkami, ale nie uzywam, to wiecej nie powiem.

J.

Data: 2018-10-20 10:24:01
Autor: xbartx
On 18.10.2018 11:31, J.F. wrote:
[...]

W PL to chyba najlepiej używać BLiK zamiast karty czy tam wirtualnej karty i to zarówno do płatno¶ci internetowych jak i wypłat z bankomatu.

Xenocide

Data: 2018-10-20 02:01:23
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu sobota, 20 paĽdziernika 2018 10:24:03 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

W PL to chyba najlepiej używać BLiK zamiast karty czy tam wirtualnej karty i to zarówno do płatno¶ci internetowych jak i wypłat z bankomatu.

Bankomaty - je¶li masz telefon, je¶li bankomat obsługuje blik i je¶li bank daje darmowe wypłaty akurat z tego bankomatu. Wszystko nie jest tak powszechne, jakby mogło się wydawać.
Płatno¶ci - jsk jest wsxystko OK, to pewnie, że bez różnicy - oraz blik jest na pewno lepszy od "szybkich przelewów". Ale w razie kłopotów nie ma chargeback - karty zdecydowanie tu wygrywaj±. Do takjch rzeczy jak bankomaty czy płatno¶ci netowe można wzi±ć drug±, darmow± kartę - s± oferty, jak pisałem wyżej.

Data: 2018-10-22 10:40:11
Autor: J.F.
gdzie wyrobić wirtualn± kartę płatnicz±
Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:pqeon1$nfr$1@node1.news.atman.pl...
W PL to chyba najlepiej używać BLiK zamiast karty czy tam wirtualnej karty i to zarówno do płatno¶ci internetowych jak i wypłat z bankomatu.

Na PL sie swiat nie konczy ...

J.

Data: 2018-10-22 15:43:41
Autor: Miroo
W dniu 2018-10-17 o 19:12, Alzem ??????????? pisze:
pzdr.
Alzem

A czemu nie Anzelm?

gdzie wyrobić wirtualną kartę płatnicz ą