gdzie wyrobić wirtualn± kartę płatnicz±

Data: 2018-10-17 19:41:31
Autor: Wojciech Bancer
gdzie wyrobić wirtualn± kartę płatnicz±
On 2018-10-17, Alzem ??????????? <alzem@by.by> wrote:

[...]

Jakie instytucje wyrabiaj± takie karty?
Mog± być także w innych krajach.

Revolut - aplikacja w telefonach z systemem iOS/Android.
Stoi za ni± brytyjski fintech. W wersji darmowej możesz
sobie wyrobić kartę wirtualn± i (chyba) jedn± fizyczn±.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-10-18 10:23:59
Autor: Alzem Багатырэвіч
gdzie wyrobić wirtualną kartę płat niczą
W dniu 17.10.2018 o 19:41, Wojciech Bancer pisze:

> Revolut - aplikacja w telefonach z systemem iOS/Android.
> Stoi za ni± brytyjski fintech. W wersji darmowej możesz
> sobie wyrobić kartę wirtualn± i (chyba) jedn± fizyczn±.

Tak, wiem, dziękuję za informacje.
Z tym że ta karta zmienia swój numer po każdej transakcji, a mi zależy aby numer karty był stały.

Data: 2018-10-18 01:40:02
Autor: adamadammek
gdzie wyrobić wirtualną kartę płatniczą
U mnie nie zmienia.

Data: 2018-10-18 10:49:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2018-10-18, Alzem ??????????? <alzem@by.by> wrote:
> [...]

Tak, wiem, dziękuję za informacje.
Z tym że ta karta zmienia swój numer po każdej transakcji, a mi zależy aby numer karty był stały.

To sobie tak± wybrałe¶.
Wybierz tak±, która ma stały.

--
Wojciech Bańcer