gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?

Data: 2010-02-17 22:21:06
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?
czy koledzy i koleżanki znają bank, którego ROR
spełniałby łącznie 4 nastepujące warunki:

bezpłatne prowadzenie rachunku,
bezpłatna karta bankomatowa, bezprowizyjne wypłaty z bankomatów BGŻ oraz wysoki % na rachunku. absolutnie niepotrzebne są przelewy, dostęp www,
telefoniczny, oferta kredytowa itp. sprawy.

jak na razie "najbliższy ideału" jest BGŻ i to nie dlatego że ma dobrą ofertę ale że
inne banki mają jeszcze gorsze warunki...

bo 1zł plan internetowy plus 3zł debetówka,
i praktycznie zerowy % na ROR to żadna rewelacja. Koszt łączny wynosi 4zł/mies.

Data: 2010-02-17 21:45:53
Autor: UHF
zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl napisał(a):
[...]

Meritum ma ciekawą ofertę, warunki bezpłatności w miarę łatwe do spełnienia -
 z "haczyków" to warunek wypłaty >500PLN w bankomacie aby była bez prowizji.

Data: 2010-02-17 23:02:13
Autor: Krzysztof

"UHF" <uhf_online@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hlho2h$hg9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie jest to takie tanie, bo musisz wydac 500zl mies. na zakupy karta, zeby zwolnili cie z 3zl oplaty za karte. Dla kogos kto ma KK nie jest to mily warunek. Reasumujac, karta kosztuje 3zl i dodatkowo zawsze musisz wyplacac wieksze sumy. Co sie tyczy oprocentowania, to jest ono praktycznie 0%, bo kto chce trzymac powyzej 10tys. na ROR, do ktorego podpieta jest karta.
Zdecydowanie taniej wychodzi DBnet do czestych wyplat z bankomatow, bo jedna transakcja powoduje 0zl za karte. Konto jest na 0%, ale mozna doplacac z innego banku, ot tak zeby miec na wyplate z bankomatu, kwota indywidualnie dopasowana do wlasnych wyplat.

Autor pytania musi doprecyzowac kwote jaka chce utrzymywac na takim ROR, podac ilosc wyplat z bankomatow/mies., to wtedy mozna przeprowadzic stosowna optymalizacje i wybrac odpowiednie konto.

Data: 2010-02-17 23:15:02
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
> [...]
Autor pytania musi doprecyzowac kwote jaka chce utrzymywac na takim ROR, podac ilosc wyplat z bankomatow/mies., to wtedy mozna przeprowadzic stosowna optymalizacje i wybrac odpowiednie konto.

posiadacz rachunku: senior patrzący bardzo podejrzliwie  na elektroniczne kanały dostepu ("bo w TV mówili że są
jacyś charakterzy co kradną pieniondze z takiego konta" :P)
oczywiście jest to prawda objawiona porównywalna z nauczaniem
biblijnym czy kościelnym a kwestionowanie jej byłoby herezją :P

wypłaty po 100 lub 50zł do 10 wypłat w tygodniu, dostępne są
dla niego położone blisko domu bankomaty PKOBP oraz BGŻ

najbardziej martwi mnie średnie saldo ok. 3-5.000zł bo moje
żydowskie sumienie buntuje się na samą mysl że mam doradzić
seniorowi lokowanie takiej kasy na bezprocentowym rachunku
(utracone korzyści dla 5% rocznie to jakieś 200zł), a nie mogę przekonac tej osoby że warto założyć rachunek oszczędnościowy!

Data: 2010-02-17 23:37:37
Autor: Krzysztof

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> wrote in message news:5065.000001bd.4b7c6a66newsgate.onet.pl...

> [...]

(utracone korzyści dla 5% rocznie to jakieś 200zł), a nie mogę
przekonac tej osoby że warto założyć rachunek oszczędnościowy!

1. Mozna rozwazyc Alior z karta za 5zl (zakladam, ze beda wplywy comiesieczne) i oprocentowaniem 2,5%, wtedy trzymanie do 2400zl na tym koncie pokryje koszt karty, reszta troche zarobi ok. 5zl przy sr. saldzie ok. 5tys.
2. Inne warianty przy tak duzej liczbie wyplat- 40/mies. wychodza znacznie drozej lub rachunek jest calkowicie nieoprocentowany i tracimy na odsetkach.

Data: 2010-02-17 22:52:38
Autor: ls
On 17 Lut, 22:21, zwyklyklientwieluzwyklychbank... wrote:
[...]

W porównaniu z powyższym, ciekawa może być oferta Eurobanku: łatwo
spełnić warunek potrzebny, by konto było bezpłatne, % przyzwoity, z
kartą bankomatową nie jest też najgorzej.
--
pozdr.
ls

Data: 2010-02-18 08:50:56
Autor: J_K_K
Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości news:0b367307-e06b-43b9-ade9-f83933a33b59u20g2000yqu.googlegroups.com...

W porównaniu z powyższym, ciekawa może być oferta Eurobanku: łatwo
spełnić warunek potrzebny, by konto było bezpłatne, % przyzwoity, z
kartą bankomatową nie jest też najgorzej.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mało bankomatów, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach
- u mnie np. jest oddział, ale bankomatu nie mają i nie będą mieli (??),
wypłaty z innych po 1 PLN (o ile nic się nie zmieniło).

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-18 08:59:56
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 17 Feb 2010 22:52:38 -0800 (PST), ls napisał(a):

W porównaniu z powyższym, ciekawa może być oferta Eurobanku: łatwo
spełnić warunek potrzebny, by konto było bezpłatne, % przyzwoity, z
kartą bankomatową nie jest też najgorzej.

Przy warunku "wypłaty po 100 lub 50zł do 10 wypłat w tygodniu" Eurobank
odpada no chyba, ze ich bankomat jest pod ręką. --
Kojer

Data: 2010-02-17 23:21:54
Autor: Grzexs
[...]

Pooglądaj oferty lokalnych i nieco bardziej odległych Banków Spółdzielczych. Może coś trafisz. BGŻ-towe ATMy pracują w "Twojej sieci", z której bezprowizyjne wypłaty mają BS-y.

--
Grzexs

Data: 2010-02-18 01:16:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?
> czy koledzy i koleżanki znają bank, którego ROR
> spełniałby łącznie 4 nastepujące warunki:
> bezpłatna karta bankomatowa, > bezprowizyjne wypłaty z bankomatów BGŻ > oraz wysoki % na rachunku. Pooglądaj oferty lokalnych i nieco bardziej odległych Banków Spółdzielczych. Może coś trafisz. BGŻ-towe ATMy pracują w "Twojej sieci", z której bezprowizyjne wypłaty mają BS-y.

z tego co widzę, to nigdzie nie suma opłaty za prowadzenie
rachunku i za debetówkę nie schodzi poniżej 4zł, standard 4-6zł

Kto jeszcze należy do "Twojej Sieci" oprócz BGŻ i spółdzielczych?
Wiem że Kredyt Bank ale on jest drogi

Data: 2010-02-19 11:32:19
Autor: UHF
gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?
zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl napisał(a): [..]

Jeśli senior o którym mowa wypłaca te drobniaki w bardzo regularny sposób, a średnia kwota wypłat jest mniej więcej stała w czasie, to można zrobić coś takiego - założyć mu konta w DB i Eurobanku. Wpływy niech trzyma w EB, na którym ustalasz mu stałe zlecenia przelewu (np. raz czy dwa razy w tygodniu) na DB, skąd może sobie kartą we wszystkich bankomatach wypłacać. A jeśli zrobi się sekwencje wypłat EB oszczędnościowy->EB online->DBnet to jeszcze belkowe odpadnie. Wiem że maksymalnie przekombinowane, ale jednocześnie zoptymalizowane pod kątem oprocentowania (trochę mniej niż 4,85% bez belki)i kosztów (zerowe).

Data: 2010-02-18 12:09:27
Autor: xbartx
gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?
Dnia Wed, 17 Feb 2010 22:21:06 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
napisał(a):

[...]

Może coś z oferty w banku pocztowym albo Alior, bo będzie jeszcze dodatkowo pakiet ubezpieczeń co być może i nawet się realnie przyda - jeżeli będzie działać tak jak to napisali ;)

Data: 2010-02-18 21:24:45
Autor: Pete
W dniu 17.02.10 22:21, zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl pisze:
[...]

Citi Gold.