gdzie wystawiacie auta na sprzedaz?

Data: 2009-07-21 19:26:25
Autor: newsy
gdzie wystawiacie auta na sprzedaz?
i gdzie szukacie?
dalem na allegro, gratka, autogielda
doradzcie cos
dzieki
dd

Data: 2009-07-21 19:27:09
Autor: Jakub Spiernowski
gdzie wystawiacie auta na sprzedaz?

i gdzie szukacie?

Dobre pytanie, szukam szukam i nic, kiedyś był autobit gdzie mozna było wyrwać samochód od tzw "dziadka", dzisiaj tylko alledrogo i giełda

Kupiłem dwie gazety dziennik i wyborczą - dosłownie kilka ogłoszeń na krzyż...

J.

Data: 2009-07-21 20:13:18
Autor: bratPit
gdzie wystawiacie auta na sprzedaz?

kiedyś był autobit gdzie mozna było
wyrwać samochód od tzw "dziadka"

bo od kiedy francuzi zrobili -marketingowo mówiąc- 'wrogie przejęcie' autobitu to została z niego wydmuszka,
brat

Data: 2009-07-22 12:48:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Jakub Spiernowski" <JS@ziza.de> napisał w wiadomości news:h44ttv$8kb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za to autogielda ciagle gruba.

J.

Data: 2009-07-21 19:53:10
Autor: Ramok
newsy napisał(a)/has written:
> dalem na allegro, gratka, autogielda
Poza powyższymi dawałem jeszcze na: otomoto.pl (ale teraz połączone z
allegro), najauto.pl oraz post na 'giełdę' na autokacik.pl

/Ramok

Data: 2009-07-21 20:05:24
Autor: żółta pięta
gdzie wystawiacie auta na sprzedaz?
doradzcie cos

daj tylko na otomoto. wszystko inne syf...

Data: 2009-07-21 22:47:27
Autor: Marcin N
gdzie wystawiacie auta na sprzedaz?

Użytkownik "newsy" <nieczytamtejpoczty@onet.eu> napisał w wiadomości news:h44tkg$qmf$1news.onet.pl...

doradzcie cos

Obniż cenę.

MN

Data: 2009-07-22 21:50:01
Autor: Krzysiek
newsy pisze:
i gdzie szukacie?
dalem na allegro, gratka, autogielda
doradzcie cos
dzieki
dd

anonse.pl

Data: 2009-07-23 18:36:19
Autor: Pa_blo
[...]

Otomoto i autogielda wystarczy. Jesli nie chce sie sprzedac to co tydzien o tauzena w dol...

Picasso

gdzie wystawiacie auta na sprzedaz?