gdzie zamiescic ogloszenie?

Data: 2009-02-26 16:52:43
Autor: J.F.
gdzie zamiescic ogloszenie?
Użytkownik "audio" <heliosWYTNIJTO@silesianet.pl> napisał w wiadomości news:go3u5s$juu$1inews.gazeta.pl...
Tesc chce sprzedac kilkuletniego Passata, jest pierwszym wlascicielem, samochod serwisowany ciagle w ASO, niewielki przebieg itp. Wie ile dostanie za ten samochod w salonie (zamowil juz inny samochod w salonie VW) jednak dla mnie (i dla niego w sumie tez) cena jaka zaproponowal salon wydaje sie znacznie zanizona.

Salon musi na czyms zarobic, i uwzglednic rzeczywista cene sprzedazy :-)

A rejon jaki ?
www.autogielda.com.pl - ale to czytaja mieszkancy Dolnego Slaska, Slaska i Malopolski

Niestety ani tesc ani tym bardziej ja nie mamy duzego doswiadczenia w sprzedazy/kupnie samochodow uzywanych. Przewaznie modele kupowane w salonie zostawaly po kilku latach w rodzinie. tego nikt nie chce bo to passat a do tego benzynowy :-)

A co - butla sie nie zmiesci, czy silnik FSI ?

J.

Data: 2009-02-26 20:21:02
Autor: vpw
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go6dsb$q2k$1news.onet.pl...
[...]

Salon to chce zarobić na wszystkim co możliwe. Sprzedają ci samochód i przy zniżkach kręcą nosem jak by im matkę okradali a jak oddajesz samochód w rozliczeniu to cenę którą proponują kalkulują tak, żeby zarobić. Nie patrzą z perspektywy całej transakcji - tylko na wszystkim zrobić swoje.

--
vpw

gdzie zamiescic ogloszenie?