gdzie zamiescic ogloszenie?

Data: 2009-02-26 18:02:59
Autor: Massai
gdzie zamiescic ogloszenie?
audio wrote:

bede wdzieczny za pomoc/sugestie,

Dawaj szczegóły, niewykluczone że tutaj się ktoś rzuci ;-)

Jesli to wszystko prawda, to może być własnie ten samochód z tego 1%,
których wszyscy szukają...

ps. chyba że to sprytnie zakamuflowane ogłoszenie od handlarza ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-02-27 17:35:47
Autor: audio

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:go6lgj$fjr$1inews.gazeta.pl...

Dawaj szczegóły, niewykluczone że tutaj się ktoś rzuci ;-)

Jesli to wszystko prawda, to może być własnie ten samochód z tego 1%,
których wszyscy szukają...

Po pierwsze BARDZO dziekuje wszystkim za wypowiedzi i pomoc. Mam nadzieje ze podczas weekendu bedzie troche slonca i bedziemy mogli porobic zdjecia do ogloszen.
--
Kilka osob prosilo o szczegoly samochodu. Niestety zdjec jeszcze nie mam, moge natomiast wymienic kilka szczegolow technicznych:

Passat 3BG, rocznik 2008; silnik 1,8T; przebieg 128800; wersja wyposazenia Comfortline; kolor nadwozia urban-grey-metallic; kolor tapicerki jasny popiel; automatyczna klimatyzacja, ESP, pelna elektryka szyb i lusterek, poduszki przednie i boczne, autoalarm, immobiliser itd; opony letnie na felgach aluminiowych, dodatkowo komplet opon zimowych (z tego sezonu) na felgach stalowych; pierwszy wlasciciel (lekarz - glownie dojazdy Gliwice - Ruda Śląska), samochod zawsze przegladany co 15000km w ASO w Gliwicach, bezkolizyjny, zawsze garazowany.
przypominam jednak ze bardzo zalezy tesciowi na tym, aby mogl jezdzic tym samochodem do kwietnia, kiedy to bedzie odbieral nowy w salonie (nie sprecyzowano jeszcze ktory dzien kwietnia)

ps. chyba że to sprytnie zakamuflowane ogłoszenie od handlarza ;-)

:-) zajmuje sie czyms zupelnie innym zawodowo..

gdyby ktos byl zainteresowany prosze pisac na:
kwasniewTO-WYTNIJ[at]us.edu.pl

pozdrowienia,
audio

Data: 2009-02-27 23:09:13
Autor: Rafał Grzelak
gdzie zamiescic ogloszenie?
Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:35:47 +0100, audio napisał(a):

samochod serwisowany ciagle w ASO, niewielki przebieg itp
[...]
Passat 3BG, rocznik 2008; silnik 1,8T; przebieg 128800;

co? jak on niewielki?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-02-28 17:59:48
Autor: V-Tec
audio pisze:

[...]

sedan/kombi? Napisz poprawny rocznik, 2008 to nie jest "kilkuletni".

--
Pozdr,
W.

Data: 2009-02-28 17:28:18
Autor: audio
V-Tec <v_tec@zatega.pl> wrote:

> [...]

Bardzo przepraszam, nie wiem skad wkradl sie taki blad. Rocznik 2002.
Sedan.

Sorry za zamieszanie.

Pozdro,
audio

Data: 2009-03-02 08:48:08
Autor: Massai
audio wrote:

V-Tec <v_tec@zatega.pl> wrote:

Bardzo przepraszam, nie wiem skad wkradl sie taki blad. Rocznik 2002.
Sedan.

Sorry za zamieszanie.

Ech, myślałem że ciut nowszy, tak kombinuję sobie żeby zmienić
swojego chryslera z 2002 na coś z 2005-2006...

--
Pozdro
Massai

gdzie zamiescic ogloszenie?