gdzie zglosic dziwny w smaku napoj ze sklepu

Data: 2011-10-23 00:13:31
Autor: bartek
gdzie zglosic dziwny w smaku napoj ze sklepu
witam
kupilem w sklepie xxx napoj
ktory jak sie pije smierdzi lekami

gdzie to mozna zglosic?????????

dodatkowo na ciele wyskoczyly mi rozne plamy podejrzewam ze to od tego napoju

prosze o porade

Data: 2011-10-23 01:23:22
Autor: Animka
W dniu 2011-10-23 00:13, bartek pisze:
[...]

Jak Ci zostało trochę tego napoju to zawieź do Sanepidu. Ale i tak zgłoś.
  Niech pojadÄ… do tego sklepu i spróbujÄ… :-)

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-23 10:39:55
Autor: januszek
gdzie zglosic dziwny w smaku napoj ze sklepu
bartek napisa?(a):

dodatkowo na ciele wyskoczyly mi rozne plamy podejrzewam ze to od tego napoju

Idź do lekarza. Wez ze soba etykiete i numer partii/serii (jesli taki jest). j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-10-23 13:16:22
Autor: Konrad

Użytkownik "bartek" <bartolini@g.pl> napisał w wiadomości news:j7vf79$7r0$1mx1.internetia.pl...
witam
kupilem w sklepie xxx napoj
ktory jak sie pije smierdzi lekami

To się nazywa Wermut - plamy zejdą za pare dni a smak jest właściwy.

Konrad

Data: 2011-10-27 01:16:38
Autor: Feromon
[...]

Póki co rozszyfruj XXX bo to porno
i jak pijesz z czym to śmierdzi jakimi lekami.
Jakie leki bierzesz na codzień?

Feromon

gdzie zglosic dziwny w smaku napoj ze sklepu