ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki

Data: 2009-07-27 21:55:49
Autor: eg
ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki
Jakie sa kruczki dotyczace karty kredytowe zakupowej w ge money bank?

Zwrot 1,5% kazdej transakcji, karta gratis, ze wszystkich ubezpieczen mozna zrezygnowac, oferta bije na glowe inne. Zastanawiam sie na czym ten bank zarabia bo w zyciu nie ma nic za darmo.

A moze chca nalapac klientow i potem rabnac jakimis wysokimi oplatami?

Data: 2009-07-27 22:33:35
Autor: RobertS
[...]

Skoro inne daj± 1% to dlaczego jeden nie miałby dać 1,5% zwrotu? Mam kk GE i żadnych haczyków nie było.

RobertS

Data: 2009-07-27 14:17:04
Autor: Homzik
ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki
jedyny haczyk chyba taki ze zwrot do 300 zl rocznie czyli 20000 na rok

Data: 2009-07-28 12:44:12
Autor: wspolna-flaszka.pl
ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki

Data: 2009-07-28 14:28:06
Autor: Criss
ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki

Data: 2009-07-29 21:26:55
Autor: Ra

Data: 2009-07-29 22:06:49
Autor: eg
ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki
jedyny haczyk chyba taki ze zwrot do 300 zl rocznie czyli 20000 na rok
czyli jak kto¶ nie za dużo wydaje to naprawdę dobra propozycja, szkoda tylko że jako¶ nie mam dobrego zdania o tym banku

dlaczego nie masz dobrego? inna sprawa, ze w naszym kraju zaden z bankow nie dziala jakos super, niektore tylko troche zle, a niektore bardzo

ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki