[spam] geax gato 2.1 nowe w preferencyjnej cenie

Data: 2011-09-28 16:12:53
Autor: mm
[spam] geax gato 2.1 nowe w preferencyjnej cenie
Do sprzedania w preferencyjnej cenie dwie geax gato 2.1 nowe druciane ale
użytkowo i mieszanką gumy niczym nie różnią się od droższych wersji na których
zwyciężała Włoszczowska. To doskonałe opony jesienno zimowe na błoto mokro i
nawet śnieg.

Kupiłem je dla siebie jednak okazały się za wąskie do ciężkiego roweru enduro,
mają rozmiar w sam raz do XC i maratonów (realna szerokość opony to 54mm). O dziwo już po zakupie 2.1 w jednym jedynym sklepie w polsce udało mi się
znaleźć grubsze GATO w wersji 2.3 a więc te będą znacznie lepsze do moich
grubych freeridowych obręczy i szybko je zamówiłem, chyba nawet ostatnie dwie
sztuki.

Wracając do GATO 2.1 dałem za nie stówę + koszty wysyłki, założone jedynie na
obręcze i jedna testowa jazda wokół domu, są nowe ale wiadomo że tak nie
kwalifikują się do oddania do sklepu.
a więc sprzedam taniej o 20% - czyli 80 zł za dwie, wraz z fakturą stanowiącą
 gwarancję w krakowskim Isporcie (data na fakturze to poniedziałek tego tygodnia)

Wszystkiemu jak zwykle winna idiotyczna samowolka rozmiarów opon podawanych
przez różnych producentów. Jeśli kupuje się oponę nieznanego sobie producenta
to zawsze jest loteria
 Np moje poprzednie micheliny 2.2 były tak opasłe i tak wysokie, że ledwo
mieściły się w koronę PIKE'a nie mówiąc już o tylnych widłach NORCO.
dla porównania były grubsze od 2.4 CONTINENTALA i bądź tu mądry.
po wysiadce z michelinów 2.2 które ledwo mieściły mi się w widełki endurowca i
podkowę PIKE'a a oblepione błotem się wręcz blokowały chciałem coś węższego
jednak przez zamieszanie z rozmiarami przegiąłem w drugą stronę.
ewentualny kontakt mmmm20(małpa)wp.pl jak zwykle kto pierwszy ten lepszy

--

[spam] geax gato 2.1 nowe w preferencyjnej cenie