geinonline - konto skarbonkowe - czy nadal zwracaj± 1 zł za....

Data: 2013-07-18 00:19:12
Autor: mrobak69
geinonline - konto skarbonkowe - czy nadal zwracaj± 1 zł za....
Witam

Czy na koncie skarbonkowym w getinonline nadal zwracaj± 1 zł np. za wpływ na konto pow. 1000 czy za założenie lokaty?

Je¶li tak to był gdzies kiedy¶ regulamin tego zwrotu

Mogę poprosić o wrzucenie linka?

Dzięki

Data: 2013-07-18 00:26:32
Autor: eisenberg

http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/zawiadomienie_dla_klientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozliczeniowego_konto_skarbonkowe.pdf

Data: 2013-07-18 00:49:59
Autor: mrobak69
geinonline - konto skarbonkowe - czy nadal zwracaj± 1 zł za....
no właśnie i tu mam problem otóż zgodnie z regulaminem: "Wynagrodzenie przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3 transakcje bezgotówkowe przy uŜyciu karty
debetowej lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient otrzyma wynagrodzenie w kaĹśdym miesiÄ…cu
kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym wykona zobowiązanie, o którym mowa powyżej".

Jeśli nie zrobiłem 3 transakcji kartą debetową ani w czerwcu ani w lipcu i chcę teraz założyć lokaty - to czy dosatanę za założenie lokaty 1 zł.

Jak mam to rozumieć

Data: 2013-07-18 00:57:14
Autor: Michal Pl
geinonline - konto skarbonkowe - czy nadal zwracaj± 1 zł za....
Nie dostaniesz, ponieważ nie wykonałe¶ 3 transakcji kart±.

Data: 2013-07-18 03:53:33
Autor: ls
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 09:19:12 UTC+2 użytkownik mrob napisał:

Czy na koncie skarbonkowym w getinonline nadal zwracaj± 1 zł np. za wpływ na konto pow. 1000 czy za założenie lokaty?

Jak zalozyc konto skarbonkowe?
W systemie transakcyjnym GO, jak chce zalozyc nowe konto, to wyskakuje mi tylko konto oszczednosciowe 3% - ale to chyba nie jest konto skarbonkowe?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-18 13:21:15
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-07-18 12:53, ls pisze:
[...]

ls, nie masz getin up?? tam jest skarbonka
i o wiele łatwiej jest tam złotówki wychaczyć,
wystarczy wpływ 750 zeta, operacja kart± powyżej 100 zł lub założenie lokaty

Marcin

Data: 2013-07-18 06:11:39
Autor: ls
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 13:21:15 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]

wystarczy wpływ 750 zeta, operacja kart± powyżej 100 zł lub założenie lokaty

Mam GUPa i jego skarbonkowe - nawet mam juz na nim 2zl ;)
Ale wlasnie zalozylem GO (Tanie Zakupy) i chcialem zdwoic skarbonkowe wysilki :)
W GUPie zalozenie skarbonki bylo latwe (mimo koszmarnego systemu transakcyjnego), w GO nie moge tego znalezc...

--
pozdr.
ls

geinonline - konto skarbonkowe - czy nadal zwracaj± 1 zł za....