genialne

Data: 2012-05-10 10:24:23
Autor: abrh
genialne
v~Józef Nowak: ~cc: [3 godziny temu] prawda UWAGA !!! Chcą sprywatyzować dwie potężne kopalnie zatrudniające 5 tyś osób ( KWB ADAMÓW , KWB KLECZEW ) które przynoszą olbrzymie zyski skarbowi państwa. Najpierw chcą je złączyć z PAK SERWISEM a później sprzedać Vattenfalowi za śmieszne pieniądze, oczywiście już podzielone pod stołem. Po prywatyzacji ogłosili 50% redukcje zatrudnienia czyli ok 2,5 tyś ludzi na bruk z okolic Konina i Turka ! Pomóżcie bo nawet regionalna prasa milczy bo jest opłacana przez te spółki ! Po tej sprzedaży 2 największa energetyczna spółka państwowa przejdzie w ręce obcego kraju ! Przyklejajcie to proszę na różne fora, nagłaśniajcie , może GP się zajmie tematem, bo my nie rozumiemy dlaczego sprzedawać firmy dające całym rodzinom pracę ale i potężne zyski skarbowi państwa ( roczny przychód obu kopalni 700 milionów złotych ! ) prof. dr Kula Lis 30.03.2012 11:51:07

Data: 2012-05-10 10:45:42
Autor: Bogdan Idzikowski
genialne

Użytkownik "abrh" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:joftvl$rrq$1news.task.gda.pl...
[...]

A jakie wydatki: 800 milonów złotych?

Data: 2012-05-10 13:10:46
Autor: Kasa przyjmie
genialne

[...]

No to normalne cukrownie tez mialy deficyt i trzeba bylo doplacac dzisisj juz nie trzeba ale nie sa polskie .

Data: 2012-05-10 14:00:52
Autor: Bogdan Idzikowski
genialne

Użytkownik "Kasa przyjmie" <igor@b.c> napisał w wiadomości news:jog7nk$u5k$1news.dialog.net.pl...

[...]

Jeśli cię stać, to dopłacaj. Mnie nie stać i nie chcę dopłacać, ani do cukrowni, ani do stoczni, ani do kopalni. Demagodia ma krótkie nóżki. Liczy się rachunek ekonomiczny. Jeśli coś się oplaca - istnieje. Jeśli nie opłaca się - likwidacja. Pieniądze nie spadają z nieba. Jeśli ktoś nie zarabia na siebie i pracodawcę i chce żeby mu (w uproszczeniu) państwo dopłacało, to to państwo musi komuś innemu zabrać.
Wracając do stoczni. Jestem z zachodnipomorskiego i mam kolegów stoczniowców. Prawdziwi stoczniowcy pracują w Norwegii. Nawet mają brygady polskojęzyczne. Ci udający stoczniowców robili szum, że im likwiduje się zakład pracy i że z głodu zdechną. I dupy nie ruszyli. Taka jest prozaiczna prawda.
Jeśli jest prawdą, że po prywatyzacji zostanie zwolnionych określona ilość ludzi, a kopalnie mimo to będą pracować bez kłopotu, to znaczy ze za dużo przydupasów i darmozjadów było zatrudnionych w tych kopalniach. Jak to w przedsiębiorstwie państwowym.

Data: 2012-05-10 15:54:23
Autor: Bogdan Idzikowski
genialne

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jogc14$223a$1adenine.netfront.net...

[...]

Dopłacasz, i to ile, kupując drożej cukier niż w Niemczech.

Chłopcze. Nie mieszaj różnych rzeczy. Cukier to ja mogę kupić ale nie muszę. I jak zechcę to kupię go w Niemczech lub na Kubie. To jest mój wolny wybór. I moja sprawa.
Ale dopłacanie do nierentownych państwowych przedsiębiorstw nie zależy ode mnie. Płacę podatki jak każdy. I z tych podatków są wyrzucane pieniądze w błoto czyli dopłaty na te przedsiębiorstwa. A ja chcę, żeby między innymi moje pieniądze, zostały mądrze spożytkowane.

Wyciąłeś mi cały wątek pozostawiając to, co ci pasowało. Powtarzam więc:

# Jeśli cię stać, to dopłacaj. Mnie nie stać i nie chcę dopłacać, ani do cukrowni,
ani do stoczni, ani do kopalni. Demagogia ma krótkie nóżki. Liczy się rachunek
ekonomiczny. Jeśli coś się opłaca - istnieje. Jeśli nie opłaca się - likwidacja.
Pieniądze nie spadają z nieba. Jeśli ktoś nie zarabia na siebie i pracodawcę i
chce żeby mu (w uproszczeniu) państwo dopłacało, to to państwo musi komuś innemu
zabrać.
Wracając do stoczni. Jestem z zachodniopomorskiego i mam kolegów stoczniowców.
[...]

Chłopczyku! Odnieś się do całości, jeśli potrafisz!

Data: 2012-05-10 16:02:13
Autor: gringo
genialne

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fabc893$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

=======================
Chłopcze, dopłaca się wszędzie, w Niemczech teraz państwo dopłaca np. do Opla itd.
Jak zakład się zamyka, to są niepomierne straty, bo nie ma zatrudnienia, płacy dla ludzi bezrobotnych i tym samym siły nabywczej. Wszystko w koło przez to pustoszeje. Niemcy to wiedzą, Polacy nie. Twoje pieniądze nigdy nie będą mądrze spożytkowane, o nie, zapomnij, nie zasługujesz na to. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-10 16:12:58
Autor: Bogdan Idzikowski
genialne

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:joghp8$26dp$1adenine.netfront.net...

[...]

A Opel to jest sztandarowa państwowa firma niemiecka? A może Opel należy do amerykańskiego koncernu?
A co wiesz o dopłacaniu do Opla przez Niemcy? Czy to przypadkiem nie polega na gwarantowaniu kredytu? Jak wiesz, każdy kredyt trzeba spłacić. A nie dać worek pieniędzy, chłopczyku!

A kopalnie nie mają być zamknięte, tylko sprzedane, chłopczyku!

Data: 2012-05-10 16:50:40
Autor: Bogdan Idzikowski
genialne

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jogikv$2792$1adenine.netfront.net...

[...]

To do prywatnego państwo może dopłacać, a do państwowego już nie?

Zrozum geniuszu, że to chodzi o kredyt gwarantowany przez rząd, który należy spłacić! Nikt nikomu nic nie dopłaca, geniuszu ekonomiczny!

Data: 2012-05-10 20:21:24
Autor: ali
genialne

,

> [...]

należy
spłacić! Nikt nikomu nic nie dopłaca, geniuszu ekonomiczny!

ty stary capie
ekonomii idź sie uczyć do przedszkola
i ciemnoty tu nie wciskaj
ps.
państwo nic nie dopłaca
co najwyżej haraczu nie dostaje

Data: 2012-05-10 23:06:36
Autor: Bogdan Idzikowski
genialne

Użytkownik "ali " <ali57.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:joh804$26f$1inews.gazeta.pl...
> [...]

należy
spłacić! Nikt nikomu nic nie dopłaca, geniuszu ekonomiczny!

Zabrakło argumentów dzieciaczku? Brak zrozumienia? Może dwa tygodnie przyspieszonego kursu ekonomii w Klarysewie pomogłoby? Prezesowi pomogło. Jest teraz geniuszem ekonomicznym.
Słabiutkie te inwektywy. Popraw się syneczku! Nie przynoś wstydu!

Data: 2012-05-12 06:34:43
Autor: stevep
genialne
Dnia 10-05-2012 o 16:17:48 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

I gdzie ten pies? Lepiej zamknąć niż sprzedać?
--
stevep

Data: 2012-05-13 06:35:45
Autor: stevep
genialne
Dnia 12-05-2012 o 09:23:10 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

Bardzo słusznie, niektórzy bankruci podpalali swoją własność w celu  otrzymania odszkodowania, ale ci choć ich nie pochwalam mieli choć trochę  oleum, a nie trociny we łbie.
--
stevep

Data: 2012-05-10 11:03:45
Autor: jadryś
genialne
W dniu 2012-05-10 10:24, abrh pisze:
[...]

Co tu jest genialnego? Kolejne szachrajstwo jakich wiele w Polsce po 89 roku.

genialne