geografia wyborcza

Data: 2009-09-19 02:38:26
Autor: Filip Rembiałkowski
geografia wyborcza
witam,

czy ktoś z Was zna może miejsce w polskiej sieci, gdzie można znaleźć
więcej opracowań dot. geografii wyborczej, takich jak np. to:
http://www.prawica.net/node/1883

IMHO to fascynujący temat i warto by było zobrazować dane z głosowań
(przecież publicznie dostępne! -> PKW) w takiej właśnie graficznej
formie.

linki do zagranicznych stron też mile widziane.

Filip

Data: 2009-09-19 12:58:08
Autor: iaforek
geografia wyborcza
Filip Rembiałkowski <plk.zuber@gmail.com> napisał(a):
[...]

Faktycznie, ciekawy temat. No cóż, wychodzi prawda o elektoracie PełO vel SLD.

--
iaforek

Data: 2009-09-19 13:51:07
Autor: Hans Kloss
geografia wyborcza
Sprawa jest znana od dawna i dostępna na stronach komisji wyborczej. Ogolnie:
tzw. "ziemie wyzyskane" i warsiawka, zamieszkane w większości przez ludność
napływową, hołotę, potomstwo szabrowników, szmalcowników, Ukraińców itditp
głosuje na lsd, uwolstwo, pełostwo, itditp- jednym słowem na skurwysyństwo.
Te rejony które są zamieszkane przez ludność osiadłą od wielu pokoleń prędzej
zagłosują na kozę kargula niz na czerwonego śmiecia z peło czy elesde.
J-23

Data: 2009-09-19 15:11:16
Autor: matador
geografia wyborcza
Filip Rembiałkowski pisze:
[...]

słabo szukałeś ;-)

Pąnstwowa Komisja Wyborcza ma stronę http a na niej wszystko co zamarzysz.
Np.:
http://pe2009.pkw.gov.pl/PUE/PL/WYN/M/index.htm

matador.

Data: 2009-09-20 12:32:46
Autor: Filip Rembiałkowski
geografia wyborcza
On 19 Wrz, 15:11, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

słabo szukałeś ;-)

Pąnstwowa Komisja Wyborcza ma stronę http a na niej wszystko co zamarzysz.

ok, znam stronę wizualizacji PKW (brałem udział w jej tworzeniu) - ale
TAKICH mapek tam nie uświadczysz.
oczywiście na podstawie danych z PKW można takie mapki wygenerować -
ale pytałem właśnie o to czy już są gotowe - lenistwo :-)

Filip

geografia wyborcza