getin TOP: nowa TOiP i darmowe wyp³aty

Data: 2009-08-29 16:20:58
Autor: rmrmg
getin TOP: nowa TOiP i darmowe wyp³aty
Dosta³em nowy cennik a tam w punkcie 6 od kolejnych kwadratów: wyp³ata gotówki, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Ka¿da pierwsza czynno¶æ w miesi±cu darmowa. Czy dobrze rozumiem, ze ka¿d± z tych czynno¶ci mo¿na niezale¿nie od siebie za darmo wykonaæ (czyli de facto sa 3 darmowe wyp³aty)?

--
.. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
..   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim

Data: 2009-08-29 18:39:48
Autor: Valdi.Pavlack
getin TOP: nowa TOiP i darmowe wyp³aty
"rmrmg" news:pan.2009.08.29.16.20.58sign.atu.re

Czy dobrze rozumiem, ze ka¿d± z tych
czynno¶ci mo¿na niezale¿nie od siebie za darmo wykonaæ (czyli de facto sa
3 darmowe wyp³aty)?

Mówimy o TOPie czy RORze? Bo je¿eli mamy na my¶li ten pierwszy rachunek to
mamy w miesi±cu kalendarzowym tylko jedn± wyp³atê/przelew za free.

Data: 2009-08-30 21:15:43
Autor: rmrmg
getin TOP: nowa TOiP i darmowe wyp³aty
Dnia Sat, 29 Aug 2009 18:39:48 +0200, Valdi.Pavlack napisa³(a):

Mówimy o TOPie czy RORze?

TOPie, jest w temacie.

Bo je¿eli mamy na my¶li ten pierwszy rachunek
to mamy w miesi±cu kalendarzowym tylko jedn± wyp³atê/przelew za free.

Dobrze jest przeciwko argumentom przedstawic jakies kontrargumenty. Widzê, ¿e w TOiP jak± dosta³em sa rozró¿nione 3 rodzaje czynnosci: wyp³ata, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Dla ka¿dej z nich osobne pozycje "pierwszy w danym miesiacu kalendarzowym" oraz "drugi i kolejny [...]".  Dla mnie to sugeruje wyra¼ne rozró¿nienie tych kategorii.
Gdzie jest b³±d w moim rozumowaniu? Dosta³em jak±¶ wadliw± TOiP? --

Data: 2009-08-30 23:24:14
Autor: Valdi.Pavlack
getin TOP: nowa TOiP i darmowe wyp³aty
"rmrmg" news:pan.2009.08.30.21.15.43sign.atu.re

[...]

Nie dostrzegasz tego, ¿e w przypadku przelewu standardowego, elektronicznego
czy zwyk³ej wyp³aty mamy do czynienia ZAWSZE! z przelewem/wyp³at±? -
przynajmniej ja to tak odbieram. TOiP getinu, IMHO jest tak skonstruowana,
¿e by celowo wprowadzaæ w b³±d - a nó¿ siê kto¶ natnie :) Osobi¶cie nie mam
zamiaru testowaæ tego czy jak wybiorê siê od oddzia³u po wykonaniu
pierwszego przelewu z TOPa getin puknie mnie prowizj± ;) Oczywi¶cie moje
rozumowanie mo¿e byæ b³êdne - mam tego pe³n± ¶wiadomo¶æ.

Data: 2009-08-31 06:01:29
Autor: xbartx
Dnia Sun, 30 Aug 2009 21:15:43 +0000, rmrmg napisał(a):

Dobrze jest przeciwko argumentom przedstawic jakies kontrargumenty.
Widzę, że w TOiP jaką dostałem sa rozróżnione 3 rodzaje czynnosci:
wypłata, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Dla każdej z nich
osobne pozycje "pierwszy w danym miesiacu kalendarzowym" oraz "drugi i
kolejny [...]".  Dla mnie to sugeruje wyraźne rozróżnienie tych
kategorii. Gdzie jest błąd w moim rozumowaniu? Dostałem jakąś wadliwą
TOiP?

Dobrze rozumiesz. Każdą z tych form wypłat masz darmową jedną w danym miesiącu kalendarzowym - coś jak KO citi o ile mnie pamięć nie myli.

Data: 2009-08-31 09:50:25
Autor: Valdi.Pavlack
getin TOP: nowa TOiP i darmo we wypłaty
"xbartx" news:h7fovp$ph2$1inews.gazeta.pl
Dnia Sun, 30 Aug 2009 21:15:43 +0000, rmrmg napisał(a):

Dobrze rozumiesz. Każdą z tych form wypłat masz darmową jedną w danym
miesiącu kalendarzowym - coś jak KO citi o ile mnie pamięć nie myli.

Sprawdzałeś to "organoleptycznie"? :) Bo jeżeli rzeczywiście mamy trzy
wypłaty za free tj. wypłata w banku, wypłata przelewem na konto w getinie i
wypłata przelewem na konto w innym banku to wcale nie jest tak źle :)

Data: 2009-08-31 10:20:19
Autor: MarekZ
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h7fovp$ph2$1inews.gazeta.pl...

Dobrze rozumiesz. Każdą z tych form wypłat masz darmową jedną w danym
miesiącu kalendarzowym - coś jak KO citi o ile mnie pamięć nie myli.

Poważnie tak jest? To nie w stylu Getinu... :)

Data: 2009-08-31 10:36:37
Autor: Valdi.Pavlack
getin TOP: nowa TOiP i darmo we wypłaty
"MarekZ" news:h7g0vb$aqp$1srv.cyf-kr.edu.pl

> Dobrze rozumiesz. Każdą z tych form wypłat masz darmową jedną w danym
> miesiącu kalendarzowym - coś jak KO citi o ile mnie pamięć nie myli.

Poważnie tak jest? To nie w stylu Getinu... :)

Mi też to jakoś nie pasuje do getinu - trzy wypłaty z TOPa ale w różnych
postaciach? - dla mnie zbyt piękne aby było prawdziwe :)

Data: 2009-08-31 10:59:27
Autor: MarekZ
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h7g15p$cok$4news.interia.pl...

Mi też to jakoś nie pasuje do getinu - trzy wypłaty z TOPa ale w różnych
postaciach? - dla mnie zbyt piękne aby było prawdziwe :)

Trąbiłby od razu marketing - z naszego konta oszczędnościowego możesz wypłacić pieniądze za darmo aż na trzy różne sposoby... :)

Data: 2009-08-31 10:48:10
Autor: xbartx
Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:59:27 +0200, MarekZ napisał(a):

Trąbiłby od razu marketing - z naszego konta oszczędnościowego możesz
wypłacić pieniądze za darmo aż na trzy różne sposoby... :)

Prostując to nie wiem na pewno czy tak jest. W citi jakoś marketing nie trąbi, więc może tutaj też nie będzie. Analizując to co napisał rmrmg:

Widzę, że w TOiP jaką dostałem sa rozróżnione 3 rodzaje czynnosci: wypłata, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Dla każdej z nich osobne pozycje "pierwszy w danym miesiacu kalendarzowym" oraz "drugi i kolejny [...]".

Nie widać nigdzie aby było "lub", stąd moje wnioski, które mogą być oczywiście mylne, tudzież poprawne, ale nie zgodne z tym, co na ten temat myśli sam autor czyli bank ;)

Data: 2009-08-31 14:45:27
Autor: MarekZ
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h7g9pa$ph2$9inews.gazeta.pl...

Nie widać nigdzie aby było "lub", stąd moje wnioski, które mogą być
oczywiście mylne, tudzież poprawne, ale nie zgodne z tym, co na ten temat
myśli sam autor czyli bank ;)

Logicznie rzecz biorąc to Twoje wnioski są bezsprzecznie poprawne, pytanie tylko właśnie czy bank zna się na logice. :)

Jakby do 10-go września kiedy to będę robił przelew w placówce nikt na grupie nie napisał jak to jest, to ja napiszę.

Data: 2009-08-31 18:06:02
Autor: Valdi.Pavlack
getin TOP: nowa TOiP i darmo we wypłaty
"MarekZ" news:h7ggih$vij$1srv.cyf-kr.edu.pl

Jakby do 10-go września kiedy to będę robił przelew w placówce nikt na
grupie nie napisał jak to jest, to ja napiszę.

Osobiście będę czekał z niecierpliwością na informację :) Sam nie mam w
najbliższym czasie przelewach gdzieś paru stówek jakie są w getinie, ale
zawsze dodatkowa wiedza może się przydać.

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-01 06:46:16
Autor: xbartx
Dnia Mon, 31 Aug 2009 18:06:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Osobiście będę czekał z niecierpliwością na informację :) Sam nie mam w
najbliższym czasie przelewach gdzieś paru stówek jakie są w getinie, ale
zawsze dodatkowa wiedza może się przydać.

To sprawdź jeszcze czy będzie jakieś info, tak jak w mBanku, jak będziemy chcieli wykonać drugi przelew elektroniczny w danym miesiącu. Czy może znowu getin się wyłoży i przez tydzień zaliczy klasyczną już czkawkę ;)

Data: 2009-08-31 18:10:59
Autor: Lukasz W.
[...]

pytałem paniusi w oddziale w pt
twierdzila że wypłata w oddziale to jedno, natomiast przelew elektroniczny/standardowy to drugie
podsumowujac mamy 2 mozliwości wybrania mamonki z TOP-a w miesiacu
mam nadzieje że to prawda chociaż z tabeli oplat wynika że powinny być 3 mozliwości czemu paniusia zaprzeczyła (przelew elektroniczny i standardowy jest traktowany tak samo)
L.W.

Data: 2009-08-31 18:19:01
Autor: Valdi.Pavlack
getin TOP: nowa TOiP i darmo we wypłaty
"Lukasz W." news:h7gsr1$h6r$2atlantis.news.neostrada.pl

pytałem paniusi w oddziale w pt

Czy słowo "paniusa" odzwierciedla jej wiedzę merytoryczną czy też blondyna
reprezentowała sobą to czego oczekuje klient w banku? :) Sam wiesz jak jest
to z obsługą - czasami kobietki samie nie są świadome tego co mówią do
klientów siedzących po drugiej stronie biurka.

getin TOP: nowa TOiP i darmowe wyp³aty