getin bank lokata wspolna

Data: 2011-05-26 23:42:37
Autor: Marcin
getin bank lokata wspolna
Witam

Czy ktos sie orientuje co sie stanie jezeli przy otwieraniu lokaty
wspolnej zadeklarowalem kwote np 1000 zl a wplace 1100? Chodzi mi o to
ze mam aktualnie lokate i ona sie niedlugo konczy to poprostu podalbym
nr konta do zwrotu ten nowy ktory dostalem przy otwieraniu wspolnej i
kasa przelalaby sie automatycznie z jednej lokaty na druga. Niestety
przy otwieraniu lokaty nie wiedzialem ile bedzie dokladnie odsetek wiec
dlatego teraz jest za duzo.

--

Marcin

Data: 2011-05-27 00:01:06
Autor: Marcin
getin bank lokata wspolna
Marcin wrote:

[...]

Dobra, odpowiadam sam sobie bo znalazlem troche informacji. Tak wiec
podobno kasa wroci spowrotem i lokata nie zostanie zalozona. Troche
lipa ale coz, trzeba manualnie wyslac talary :)

--
Marcin

Data: 2011-05-27 02:18:47
Autor: XYZ
getin bank lokata wspolna
On 27.05.2011 02:01, Marcin wrote:
Marcin wrote:

[...]

Kombinujesz jak koń pod górę.

Dobra, odpowiadam sam sobie bo znalazlem troche informacji. Tak wiec
podobno kasa wroci spowrotem i lokata nie zostanie zalozona. Troche
lipa ale coz, trzeba manualnie wyslac talary :)
To może być ciekawe. Kasa zostałaby odesłana na już nieistniejšcy nr rachunku, więc możliwe, że znów zostałaby odbita na rachunek lokaty, i tak w koło.

Data: 2011-05-27 09:23:46
Autor: Zbynek Ltd.
getin bank lokata wspolna
XYZ napisał(a) :
Dobra, odpowiadam sam sobie bo znalazlem troche informacji. Tak wiec
podobno kasa wroci spowrotem i lokata nie zostanie zalozona. Troche
lipa ale coz, trzeba manualnie wyslac talary :)
To może być ciekawe. Kasa zostałaby odesłana na już nieistniejący nr rachunku, więc możliwe, że znów zostałaby odbita na rachunek lokaty, i tak w koło.

Aż do przeciążenia systemu bankowego, zawieszenia i spalenia
procesorów ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-05-27 07:15:02
Autor: spider
getin bank lokata wspolna
W dniu 2011-05-27 01:42, Marcin pisze:
Witam

Czy ktos sie orientuje co sie stanie jezeli przy otwieraniu lokaty
wspolnej zadeklarowalem kwote np 1000 zl a wplace 1100?

Założš lokatę na 1100, sprawdzone.

getin bank lokata wspolna