getin bank - promocje

Data: 2009-03-15 15:33:46
Autor: eg
getin bank - promocje

Widze, ze na polecenie mojej osoby w ramach promocji nikt nie ma ochoty :(
Szkoda szeciu dyszek, ale co zrobic... :(

Data: 2009-03-15 15:53:11
Autor: klient GETIN BANKU
getin bank - promocje
Nie ma sprawy,czekam na maila z adresem na który mam wysłać certyfikat
rekomendacyjny.

Data: 2009-03-29 12:35:59
Autor: marcib
getin bank - promocje
Nie ma sprawy,czekam na maila z adresem na który mam wysłać certyfikat
rekomendacyjny.

Jakoś brak osób z kontem w getinie, które chcą zarobic. Pozdr.

Data: 2009-03-29 15:32:01
Autor: Valdi.Pavlack
getin bank - promocje
"marcib" news:77d4.00000226.49cf4f0fnewsgate.onet.pl

Jakoś brak osób z kontem w getinie, które chcą zarobic. Pozdr.

Chętnie bym pomógł ale szwagierka zgłosiła się do mnie trzy tygodnie temu w
tej sprawie ;)

getin bank - promocje