getin i groźby

Data: 2014-11-19 18:17:28
Autor: m7marek
getin i groźby
Od czasu przejścia na nową wspólna platformę getinu, przy logowaniu dostaje groźbę że zablokują mi dostęp do środków jeśli nie pojawię się w oddziale z dowodem, bo niby nie maja danych co do terminu ważności mojego dowodu. Tyle, że we wszystkich trzech byłych bankach (GO, OF i marmurkowy techniczny TOP) maja kserokopie mojego dowodu, wiec nie mogą sobie przeczytać. Na pytanie przez ich interfejs zadane dwukrotnie czekam 9 i 5 dni bez odpowiedzi.
Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale mogą zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

--
m7marek

Data: 2014-11-19 18:27:46
Autor: Kamil Jońca
getin i groźby
"m7marek" <m7marek@interia.pl> writes:

Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale
mogą zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

Mogą.
Mi po migracji zablokowali w OF dostęp do KK. Ot, tak, że niby hasło
nieprawidłowe.
KJ

Data: 2014-11-19 11:34:57
Autor: bi123
getin i groźby
Mnie nowy system - chyba ze względu na ten komunikat - nie pozwolił obsługiwać KK, wznowionej w OF tuż przed zmianą. Była widoczna jako nieaktywna i nic nie dało się zmienić. Dowód zaktualizowałem w ubiegłym tygodniu i po sześciu dniach pojawiła się możliwość aktywacji KK i pozostałe opcje związane z kartą. Nie udzielili przy tym żadnej odpowiedzi na wcześniejszy wewnętrzny monit. Tym niemniej po zalogowaniu komunikat pojawia się w dalszym ciągu. Napisałem dziś do banku aby go wyłączyli, ale to drobnostka bo karta już działa, a konta tam nie mam.

Data: 2014-11-19 11:37:45
Autor: bi123
getin i groźby

Data: 2014-11-19 21:13:20
Autor: RobertS
getin i groźby

Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale
mogą zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

--
m7marek

"mają kserokopie" = dokument jest gdzieś w archiwum i ktoś musiałby go stamtąd wydobyć, łatwiej wezwać klienta do stawienia się w placówce banku lub u partnerów

konta nie powinni zablokować z ww. powodu (nie słyszałem o takim przypadku)

RobertS

Data: 2014-11-19 23:08:05
Autor: Majka
getin i groźby
W dniu środa, 19 listopada 2014 18:17:31 UTC+1 użytkownik m7marek napisał:

[o GETIN] przy logowaniu dostaje groźbę że zablokują mi dostęp do środków jeśli nie pojawię się w oddziale z dowodem, bo niby nie maja danych co do terminu ważności mojego dowodu.. Tyle, że we wszystkich trzech byłych bankach (GO, OF i marmurkowy techniczny TOP) maja kserokopie mojego dowodu, wiec nie mogą sobie przeczytać. Na pytanie przez ich interfejs zadane dwukrotnie czekam 9 i 5 dni bez odpowiedzi.
Też dostajecie takie groźby, niby tam wielkiej kasy nie trzymam, ale mogą zablokować przez to, że mają u siebie burdel?

1. otrzymywałam ten sam komunikat z groźbą na początku 2014 od Getin Banku.
2. absurdalne było to, że w międzyczasie bywałam w oddziale Getin, i nikt nie spisał daty dowodu (a ja nie przypominałam przy wizytach, bo sama zapomniałam na dana chwilę).
3. też wysłałam email wyrażający moje zdziwienie, też nie dostałam żadnej odpowiedzi.
4. zignoruj, szybko nie zablokują. U mnie w końcu spisali dane po ponad pół roku od pojawienia się pierwszego komunikatu, gdy poszłam do oddziału zlikwidować lokaty walutowe.

Majka

Data: 2014-11-19 23:08:38
Autor: wromek
getin i groźby
[...]

Normalka, że nie odpowiadają. Mi nie odpowiadają na oficjalne reklamacje wysyłane poleconymi.
Z nimi trzeba się komunikować przez stronę skarg w KNF.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-11-19 22:29:18
Autor: em
getin i gro�by
Chyba wszystkim włączyli taki komunikat. Jak ostatnio "przedstawiałem" im DO do aktualizacji w lipcu, a teraz niby nie mają danych.
Na pocztę w bankowości internetowej nie odpowiadają. Dodzwonić też się nie udało. Po 2,5 min. w kolejce rozłącza mnie.

Data: 2014-11-20 04:01:23
Autor: ls
getin i groźby
[...]

U mnie tez wyskakuje takie okienko.
Wczoraj poszedlem do oddzialu z DO i zaktualizowalem dane.
Dzis sie loguje - okienko z grozba nadal jest!
Przyznam, ze spodziewalem sie tego ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2014-11-24 17:14:58
Autor: pueblo
getin i groźby
Witaj ls, 20 lis 2014 w
napisałeś/aś:

U mnie tez wyskakuje takie okienko.
Wczoraj poszedlem do oddzialu z DO i zaktualizowalem dane.
Dzis sie loguje - okienko z grozba nadal jest!
Przyznam, ze spodziewalem sie tego ;)

O, widzę że nie tylko ja tak mam. Oprócz tego nie mogę aktywować karty Visa ania przez internet ani przez telefon ani w banku...he he Napisałem im że mają niezły burdel

Data: 2014-11-24 22:56:28
Autor: ls
getin i groźby
W dniu poniedziałek, 24 listopada 2014 18:15:00 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:
Witaj ls, 20 lis 2014 w napisałeś/aś: > > U mnie tez wyskakuje takie okienko.
> [...]
> O, widzę że nie tylko ja tak mam. Oprócz tego nie mogę aktywować karty Visa ania przez internet ani przez telefon ani w banku...he he Napisałem im że mają niezły burdel

W sprawie okienka z grozbami napisali, ze musze wyslac mailem skan DO, choc im go zebach zanioslem.
Z karta tez mialem problemy (Open Finanse): nie dalo sie aktywowac przez net, a przez telefon sie bali, ze nie podepnie sie do promocji. Trwalo to miesiac i kosztowalo mnie 40zl moneybacku. Nawet dowalili 9.99zl oplaty za nie robienie transakcji nieaktywna karta i musialem reklamowac, ze to z ich winy ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2014-11-20 20:51:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
getin i groźby

"m7marek" m4ijbb$cs1$1@usenet.news.interia.pl

Wejście w kooperację z klonami to prośba o problemy.

getin i groźby