getin lokata na start..

Data: 2010-10-22 09:11:57
Autor: maciej ja
getin lokata na start..
tam jest oprocentowanie 5,64% na 2 mies. mysle ze dobra oferta.
tylko pytanie brzmi ile takich lokat jeden klient moze zalozyc.???

pozdr

Data: 2010-10-22 01:22:04
Autor: luc
getin lokata na start..
On 22 Paź, 10:11, "maciej ja" <milleni...@poczta.onet.pl> wrote:
tam jest oprocentowanie 5,64% na 2 mies. mysle ze dobra oferta.
tylko pytanie brzmi ile takich lokat jeden klient moze zalozyc.???

http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start.pdf

"Każdy klient ma możliwość założenia tylko jednej <<Lokaty na
start>>."

pzdrwm
luc

Data: 2010-10-22 09:25:01
Autor: maciej ja
getin lokata na start..
"Każdy klient ma możliwość założenia tylko jednej <<Lokaty na
start>>."

dzieki. i caly mysterny plan w p.....du:)

pozdr

Data: 2010-10-22 20:22:04
Autor: Zbyszek
getin lokata na start..
Dnia 22-10-2010 o 10:22:04 luc <bananek@gmx.net> napisał(a):

[...]

nie mylić z "posiadaniem"
po zerwaniu już nie pojawia się taka opcja - np. by więcej środków ulokować

lokata jednorazowa buahahaha

Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-10-22 08:21:46
Autor: xbartx
getin lokata na start..

Tylko jedną: http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start.pdf

--
xbartx

Data: 2010-10-22 01:23:44
Autor: luc
getin lokata na start..
On 22 Paź, 10:21, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> tam jest oprocentowanie 5,64% na 2 mies. mysle ze dobra oferta. tylko
> pytanie brzmi ile takich lokat jeden klient moze zalozyc.???

Byłeś szybszy o 18 sekund ;-)

pzdrwm
luc

getin lokata na start..