getin nowym portfelem? chyba nie

Data: 2009-06-12 15:29:37
Autor: zlotowinfo
getin nowym portfelem? chyba nie
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h0jej7$gr0$1inews.gazeta.pl...
to już mnie naprawdę wkur.... w tym getinie
6 minut, przelew z KO na ROR czekałem
bankowa porażka

chcę za coś zapłacić na allegro siadam i... czekam 6 minut
wg. konsultanta getina może to być nawet do 15 minut, TRAGEDIA
to ma być bank? beznadzieja, bankowa porażka, spadam z getina
mbank wraca do łask, lichy procent, ale stopień upierdliwości mniejszy

Data: 2009-06-12 15:40:26
Autor: Valdi.Pavlack
getin nowym portfelem? chyba nie
"zlotowinfo" news:h0tl6l$4je$1inews.gazeta.pl

chcę za coś zapłacić na allegro siadam i... czekam 6 minut
wg. konsultanta getina może to być nawet do 15 minut, TRAGEDIA
to ma być bank?

Sprzedający ma konto w getinie, że się tak gorączkujesz? Ostatnia sesja
wychodząca w getinie była o 14:30 :)
A co do długości realizacji przelewów - nie wiedziałeś ile to trwa kiedy
zakładałeś konto?
Osobiście sam dostrzegam, że przelewy wewnętrze w weekendy są realizowane
dłużej niż w dzień pracujący.

beznadzieja, bankowa porażka, spadam z getina
mbank wraca do łask, lichy procent, ale stopień upierdliwości mniejszy

Oszczędności (znaczną ich część) jak rozumiem również będzie trzymał w
uczciwym procencie :)

Data: 2009-06-12 16:09:28
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h0tkre$oan$1news.interia.pl...
"zlotowinfo" news:h0tl6l$4je$1inews.gazeta.pl
Sprzedający ma konto w getinie, że się tak gorączkujesz? Ostatnia sesja
wychodząca w getinie była o 14:30 :)
nie o to chodzi, zatem dłuższa wersja
1. kupuję i chcę zapłacić
2. żeby nie zapomnieć i mieć możliwie szybko płącę odrazu
3. przesuwam z KO na ROR czekam 6 minut
4. robię przelew właściwy wkur... oczekiwaniem

A co do długości realizacji przelewów - nie wiedziałeś ile to trwa kiedy
zakładałeś konto?
niestety nie, getina założyłem po info że bgż wprowadza opłatę za prowadzenie

Osobiście sam dostrzegam, że przelewy wewnętrze w weekendy są realizowane
dłużej niż w dzień pracujący.

nie przelewałem nigdy z mojego getina do getina sprzedawcy

[...]

no musisz wypominać i dołować... grrrrrrrrrrr
tak to jest z bankami jak nie z jednej to ci walną z drugiej strony

Data: 2009-06-12 16:59:10
Autor: Valdi.Pavlack
getin nowym portfelem? chyba nie
"zlotowinfo" news:h0tnhc$dr3$1inews.gazeta.pl

nie o to chodzi, zatem dłuższa wersja
1. kupuję i chcę zapłacić
2. żeby nie zapomnieć i mieć możliwie szybko płącę odrazu
3. przesuwam z KO na ROR czekam 6 minut
4. robię przelew właściwy wkur... oczekiwaniem

No i teraz sprawa jest klarowna.
Ze swojej strony mogę Ci dać tylko jedną radę (mi pomaga). Kiedy dochodzę do
punktu trzeciego najczęściej wstaję od komputera i:
1. Jeżeli przelew jest zlecany późnym wieczorem najczęściej idę pod prysznic
i kiedy wracam kasa jest na RORze :)
2. W innych przypadkach najczęściej idę do kuchni zaparzyć sobie kawkę,
herbatkę :) spokojnie ją wypijam, wracam przed komputer, patrzę w monitor a
tam - kasa jest już na RORze :)

> [...]

no musisz wypominać i dołować... grrrrrrrrrrr
tak to jest z bankami jak nie z jednej to ci walną z drugiej strony

Jest wyjście - grubszą kasę trzymasz Getinie. Codziennie przelewy
realizujesz z mBanku :) - aby się mniej denerwować.

getin nowym portfelem? chyba nie