getin obniżył TOP

Data: 2010-03-29 12:24:32
Autor: Ebolek
getin obniżył TOP
Jak w tytule. Już czas się pożegnać

Waldek

Data: 2010-03-29 12:36:17
Autor: Marcin Lubojański
getin obniżył TOP
Ebolek wrote:
Jak w tytule. Już czas się pożegnać

Dlaczego pożegnać skoro sam piszesz że obniżyli opłaty :P ?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-03-29 12:42:32
Autor: Kamil Jońca
getin obniżył TOP
Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> writes:

Ebolek wrote:
Jak w tytule. Już czas się pożegnać

Dlaczego pożegnać skoro sam piszesz że obniżyli opłaty :P ?

TOP, nie TOiP
KJ

Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
                -- Thomas Jefferson

Data: 2010-03-29 13:03:07
Autor: Ebolek
getin obniżył TOP

Ebolek wrote:
Jak w tytule. Już czas się pożegnać

Dlaczego pożegnać skoro sam piszesz że obniżyli opłaty :P ?

TOP, nie TOiP
KJ

Obniżyli oprocentowanie na rachunku Getin TOP: Było 5,20% a jest 4,75%. Zauważyłem dzisiaj, ale nie jestem pewien kiedy obniżyli.
Waldek

Data: 2010-03-29 15:29:28
Autor: Krzysztof
getin obniżył TOP

Ebolek wrote:
[...]

Jest data na gorze, 22-03, standardowa oferta 4%, czyli juz nawet DB ma 4.25% przy tych samych zasadach, czyli kapitalizacji miesiecznej.
Oszczednosci w Getinie teraz tylko przez Open-lok. optymalna. Getin oddzialowy zostal juz chyba tylko dla emerytow. W przypadku walutowych EUR i USD oferte maja OK np. w porownaniu do Aliora i zeby zalozyc czy zmienic termin, niestety trzeba pofatygowac sie do oddzialu, bo przez net w Getinie dalej nie da sie nic zrobic z waluta.

Data: 2010-03-29 13:18:09
Autor: Marcin Lubojański
getin obniżył TOP

Ebolek wrote:
Jak w tytule. Już czas się pożegnać
Dlaczego pożegnać skoro sam piszesz że obniżyli opłaty :P ?

TOP, nie TOiP

OK :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-03-29 15:48:37
Autor: kris
getin obniżył TOP

Użytkownik "Ebolek" <jpostrow.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hopv51$66o$1news.onet.pl...
Jak w tytule. Już czas się pożegnać
A jak wysoko do tej pory wisiała?
A na jakiej wysokosci teraz wisi po obniżeniu?
Musisz się schylac czy o co chodzi że chcesz sie żegnać?

Krzysiek

Data: 2010-03-30 11:24:39
Autor: witrak()
getin obniżył TOP
On 2010-03-29 15:48, kris wrote:

[...]

O kurczę...
Myślałem, że to Eneuel :-)

witrak()

Data: 2010-03-31 19:49:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
getin obniżył TOP

"witrak()" hosgn0$24f$1@nemesis.news.neostrada.pl

Myślałem, że to Eneuel :-)

Ja bym zapytał o to, czy Krzysztof uważa, że fundusze emerytalne w Getina mają sens.

   "Krzysztof" hoq9vp$1fg8$1@news2.ipartners.pl

   > Oszczednosci w Getinie teraz tylko przez Open-lok. optymalna. Getin
   > oddzialowy zostal juz chyba tylko dla emerytow. W przypadku walutowych EUR i

Albo bym zauważył, że emeryci mają zniżkę w Auchan, w Białymstoku -- 5% aż. :)
To więcej, niż w bankach po rocznym oszczędzaniu.

Data: 2010-03-31 21:51:41
Autor: witrak()
getin obniżył TOP
On 2010-03-31 19:49, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]

Albo bym zauważył, że emeryci mają zniżkę w Auchan, w Białymstoku -- 5% aż. :)
To więcej, niż w bankach po rocznym oszczędzaniu.

Mnie szło tylko o styl :-)

Pozdr.

witrak()

getin obniżył TOP