getin online i urojone operacje na koncie

Data: 2012-10-30 03:13:00
Autor: marek.h
getin online i urojone operacje na koncie
Kolejne potwierdzenie profesjonalności getin online: w historii rachunku pojawiły się w ostatnim czasie wirtualne operacje nieznanego pochodzenia:

28.05.2011     26.10.2012     344.00     0.62
28.05.2011     26.10.2012     -344.00 -343.38

czyli najpierw obciążenie a pozniej uznanie na taką samą kwotę. Jak widać data operacji z zamierzchłej przeszłości czyli 28.05.2011, data księgowania sprzed kilku dni: 26.10.2012.

Potwierdzone u kilku osób.

Poza tym ostrzegam przed akwizytorami/naciągaczami dzwoniącymi z GOL z ofertą zmiany konta skarbonkowego na swobodne: to drugie jest platne przy niespełnieniu okreslonych warunków, o czym konsultant nie wspomina. Jeśli zreflektujecie się po czasie i zechcecie przywrócić skarbonkowe to trzeba pilnować: u mnie mimo obietnicy odkręcenia statusu konta z 25go pazdziernika (efekt miał być widoczny w ciągu 24h) do tej pory mam konto swobodne a konsultant w dzisiejszej rozmowie przyznał, że "nie wie dlaczego konto jest wciąż swobodne, mimo że przyjęli zlecenie przywrócenia skarbonkowego".

Data: 2012-10-30 13:16:16
Autor: Jabłoński
[...]

Ale to dotyczy konta swobodnego + Super Saver bo zwykłe swobodne jest ZA DARMO. Teraz przeglądam ofertę GOL i pisze jak byk.

Data: 2012-10-30 06:44:03
Autor: marek.h
W dniu wtorek, 30 października 2012 13:16:18 UTC+1 użytkownik Jabłoński napisał:
> [...]

Ale to dotyczy konta swobodnego + Super Saver bo zwykłe swobodne jest ZA DARMO. Teraz przeglądam ofertę GOL i pisze jak byk.

Telefoniczni akwizytorzy GOL z definicji nie będą wciskali darmowego konta swobodnego. To co oferują to konto swobodne w promocji "konto swobodne plus", za ktore opłata wynosi 9,99zł w przypadku niespełnienia wspomnianych warunków.

Data: 2012-10-30 14:54:23
Autor: Jabłoński
[...]

Oczywiście że nie będą. Dla tego dobrze o tym poinformować.

getin online i urojone operacje na koncie