getin - podwyzki

Data: 2010-12-10 23:11:36
Autor: Blazej
getin - podwyzki
Czy wypowiedzenie umowy mogę złożyć w dowolnym oddziale, czy tylko w tym, w
którym rachunek był otwierany?

Data: 2010-12-11 04:01:03
Autor: Bogdan
getin - podwyzki
to samo może dotyczyć rachunkow
z Open Finanse.

Data: 2010-12-11 08:05:55
Autor: wiatrak
getin - podwyzki

Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d02e975$0$22812$65785112news.neostrada.pl...
to samo może dotyczyć rachunkow
z Open Finanse.

 Nie mylić Getina   z Getinonline i Open Finance. To osobne twory , tylko jeden właściciel.

wiatrak

Data: 2010-12-16 19:28:20
Autor: astro
getin - podwyzki
On Fri, 10 Dec 2010 23:11:36 +0100, Blazej wrote:
Czy wypowiedzenie umowy mogę złożyć w dowolnym oddziale, czy tylko w tym, w
którym rachunek był otwierany?

Mozna, dzis rozwiazalem umowe w oddziale oddalonym o 70km od mojego
"macierzystego". Wczesniej przelalem srodki na Getin Online (pojawily sie
po kilkunastu minutach). Wyplacono mi nawet 2 gr tytulem odsetek z konta oszczednosciowego ;-)
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

getin - podwyzki