getin przegial... (lokata codzienna)

Data: 2009-07-08 17:46:09
Autor: MarcinF
getin przegial... (lokata codzienna)
dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

Data: 2009-07-08 17:58:44
Autor: MK
"MarcinF" <marfi@interia.pl> wrote in message news:h32f3v$osa$2atlantis.news.neostrada.pl...
dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

Zapewne nowoczesnemu systemowi Getinu naliczanie odsetek zajmuje wiecej niz 16h dziennie ;).

MK

Data: 2009-07-08 17:59:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości news:h32f3v$osa$2atlantis.news.neostrada.pl...
dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

Ależ dynamika zmian - za chwilę będzie jedna na 3 dni... :) Albo tylko 1000 pierwszych osób dziennie...

Data: 2009-07-08 12:01:20
Autor: Clegan
On 8 Lip, 17:59, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Ależ dynamika zmian - za chwilę będzie jedna na 3 dni... :) Albo tylko 1000
pierwszych osób dziennie...

Mam lepszy koncept: codziennie rano sierotka Marysia losuje w którym
oddziale można otworzyć lokatę 1-dniową. Na dodatek: żeby otworzyć
lokatę 1-dniową trzeba zaciągnąć kredyt w wysokości lokaty.
Trzeba by jakiś tytuł przyznać Getinowi - taki bank to rzadkość w
dzisiejszych czasach :-)

Data: 2009-07-08 18:02:53
Autor: MarcinF
MarekZ wrote:

Ależ dynamika zmian - za chwilę będzie jedna na 3 dni... :) Albo tylko 1000 pierwszych osób dziennie...

powinni utworzyc specjalna infolinie gdzie podawane bylyby zmiany
oferty z ostatnich 15 minut :)

Data: 2009-07-08 18:05:06
Autor: Krzysztof

"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h32fpe$mbf$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

A nie lepiej bylo podniesc oprocentowanie dla 7-dni, mniej naliczania, a zaradni klienci otworzyliby sobie troche lokat, bez calej reklamy i przyciagania osob nie zorientowanych na podatkach.

Data: 2009-07-08 18:19:25
Autor: Arek
MarcinF napisał(a) w wiadomości: ...
dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

Byłem pierwszy!
DZwoniłem przed południem na infolinię, żeby rozwiać wątpliwości
co do tych trzech. A tu pani twierdzi, że przed chwilą się zmieniło.
nie mam już wątpliwości...
To sie nazywa "budowa wokół produktu społeczności sieciowej". :)
Cały czas trzeba trzymać rękę na pulsie...
Konkurs: zgadnij co zrobimy jutro z tą lokatą? Zgromadzone w konkursach
punkty możesz wymienić na talon na ćwierć lokaty...

Arek

Data: 2009-07-08 18:21:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:h32gtu$ubp$1news.onet.pl...

[...]

Dla dotychczasowych posiadaczy mogliby wprowadzić prawa poboru nowych lokat...

Data: 2009-07-08 21:08:26
Autor: george
[...]

pewnie dostali pismo od Rostowskiego ze jutro moze im sie skończyc eldorado i zamiast zezwolenia na łączenie z Noble czeka ich spowiedź w "nadzorze" bankowym.
Szybka reakcja, nie ma co.
george

Data: 2009-07-09 06:49:51
Autor: Arek
george napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Na łączenie musi być zgoda chyba KNF i NBP. No i nie pismo a przeciek
kontrolowany.
Ministerstwo pewnie kombinuje jak zmienić ordynację podatkową.
Ale OF (ten sam właściciel) dalej działa...

Był (jescze jest?) taki przepis który pozwalał kwestionować czynność prawną
jeżeli jedynym/głównym celem ma być uniknięcie/uszczuplenie podaku. Było
z tego trochę śmiechu bo dowodzono, że literalnie oznacza możliwość
unieważnienia małżeństwa (wspólne rozliczanie) przez Urząd Skarbowy.

Arek

Data: 2009-07-09 09:04:01
Autor: george

"Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message news:h33st0$q5p$1news.onet.pl...
[...]

Z tego co wiem / gdzieś widziałem KNF właśnie (chyba wczoraj) zgode wydał...
george

Data: 2009-07-09 09:17:20
Autor: Valdi.Pavlack
getin przegial... (lokata codzienna)
"george" news:h344u7$ls1$1atlantis.news.neostrada.pl

http://www.tinyurl.pl?7EU3YEgr

Data: 2009-07-09 11:48:49
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 9 Jul 2009 06:49:51 +0200, Arek napisał(a):

Był (jescze jest?) taki przepis który pozwalał kwestionować czynność prawną
jeżeli jedynym/głównym celem ma być uniknięcie/uszczuplenie podaku.

 Tylko, że przy lokacie podatek jest niejako "efektem ubocznym", głownym
celem jest uzyskanie jakiegoś tam zysku. Raczej trudno by było udowodnić,
że zakładasz lokatę by nie zapłacić podatku, którego bez niej też byś nie
zapłacił. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-10 00:47:22
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]

że zakładasz lokatę by nie zapłacić podatku, którego bez niej też byś nie

Podejrzaną czynnością jest kapitalizacja dzienna, nie samo założenie lokaty.

Data: 2009-07-10 07:57:46
Autor: MarcinF
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

Podejrzaną czynnością jest kapitalizacja dzienna, nie samo założenie lokaty.

co w tym niby podejrzanego ?
a 7 dniowa, 10 dniowa, miesieczna tez sa podejrzane ?

Data: 2009-07-10 14:43:11
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 10 Jul 2009 00:47:22 +0200, glaukonWYTNIJTO@op.pl napisał(a):

[...]

 To niech bank się tłumaczy, klient w dobrej wierze wybrał z jego oferty.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-09 13:06:23
Autor: Krzysztof Halasa
"Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> writes:

Był (jescze jest?) taki przepis który pozwalał kwestionować czynność prawną
jeżeli jedynym/głównym celem ma być uniknięcie/uszczuplenie podaku.

No ale glownym celem lokaty jest raczej uzyskanie odsetek?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-08 21:21:06
Autor: zlotowinfo
[...]

teraz jestem tak wkur..... na getina
że token eurobanku przestał mi przeszkadzać

Data: 2009-07-09 10:39:54
Autor: xbartx
Dnia Wed, 08 Jul 2009 21:21:06 +0200, zlotowinfo napisał(a):

teraz jestem tak wkur..... na getina
że token eurobanku przestał mi przeszkadzać

No widzisz jak to szybko czasami życie może zweryfikować nasze poglądy np na temat tokena w EB ;)

Data: 2009-07-09 13:08:34
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h34hdq$98u$2inews.gazeta.pl...
[...]

odejdź mnie... bo kamienia znajdę... ;p

Data: 2009-07-13 17:12:43
Autor: zlotowinfo
[...]

i juĹź go nie mam  ;p
przy okazji zamknąłem 5 innych kont

Data: 2009-07-13 21:05:30
Autor: Valdi.Pavlack
getin przegial... (lokata codzienna)
"zlotowinfo" news:h3firt$os1$1inews.gazeta.pl

przy okazji zamknąłem 5 innych kont

W eurobanku? ;)

Data: 2009-07-09 10:37:38
Autor: xbartx
Dnia Wed, 08 Jul 2009 17:46:09 +0200, MarcinF napisał(a):

dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono
ilosc mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

Ta lokata łan-dej to armagedon+apokalipsa dla getina. Się jeszcze biedactwo nie podniesie.

Data: 2009-07-09 12:57:55
Autor: Valdi.Pavlack
getin przegial... (lokata codzienna)
"xbartx" news:h34h9i$98u$1inews.gazeta.pl

Ta lokata łan-dej to armagedon+apokalipsa dla getina. Się jeszcze
biedactwo nie podniesie.

Abyś nie powiedział tego w złą godzinę ;)

getin przegial... (lokata codzienna)