getin przegial... (lokata codzienna)

Data: 2009-07-08 18:19:25
Autor: Arek
getin przegial... (lokata codzienna)
MarcinF napisał(a) w wiadomości: ...
dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

Byłem pierwszy!
DZwoniłem przed południem na infolinię, żeby rozwiać wątpliwości
co do tych trzech. A tu pani twierdzi, że przed chwilą się zmieniło.
nie mam już wątpliwości...
To sie nazywa "budowa wokół produktu społeczności sieciowej". :)
Cały czas trzeba trzymać rękę na pulsie...
Konkurs: zgadnij co zrobimy jutro z tą lokatą? Zgromadzone w konkursach
punkty możesz wymienić na talon na ćwierć lokaty...

Arek

Data: 2009-07-08 18:21:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:h32gtu$ubp$1news.onet.pl...

[...]

Dla dotychczasowych posiadaczy mogliby wprowadzić prawa poboru nowych lokat...

getin przegial... (lokata codzienna)