getin skarbonkowe - parę pytań

Data: 2011-01-19 20:50:43
Autor: Maruda
getin skarbonkowe - parę pytań
Czołem Waszmościowie!

1. Jaki jest system autoryzacji dostępu do konta (W por. np. z EB, mB, ING, OF)? Na podst. doświadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony 8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało łyknąć 10-zn.)

2. Jak przebiega autoryzacja transakcji? (nie są dla mnie jasne pkt 3 i 4 w zakładce "bezpieczeństwo" - co to jest "kod PIN"? Np. w OF wpienia mnie strasznie konieczność przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu lokat. Paranoja. W końcu pieniądze nadal są na moim rachunku, tylko na innym koncie...)

3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta? Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?

5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)

6. Czy przekierowanie pensji/emerytury załatwiają sami, czy trzeba dymać (w moim przypadku do ZUSu)?

7. Czy spamujÄ… SMSami?

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-19 22:37:08
Autor: astro
getin skarbonkowe - parę pytań
Maruda wrote:
3. Czy s± zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

Trzeba "pochodzic po stronie", by prezentowane dane staly sie aktualne.

4. Czy s± jakie¶ pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta? Tzn czy można wzi±ć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?

Debetowka? Nie stwierdzilem.

5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale?

Nie mozna. W oddziale mozesz jedynie wplacic pieniadze na konto w GO. Bez
prowizji.

7. Czy spamuj± SMSami?

Nie.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-01-19 22:43:23
Autor: Krzysztof

"Maruda" <null@com.pl> wrote in message news:ih7fal$km5$1news.onet.pl...
[...]

System jest raczej identyczny z OF, inny kolor, tak samo nie mozna wpisac przelewow z data przyszla nie majac srodkow na koncie (lekka paranoja).

[...]

Chyba w OF tez nie trzeba sms do zakladania lokat?

3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta? Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?

Karty nie mam, nie trzeba jej brac.

5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)

Nie da sie, tylko wniosek on-line i kurier. W odzialach nie skorzystasz z tego konta, nie maja podgladu.

6. Czy przekierowanie pensji/emerytury załatwiają sami, czy trzeba dymać (w moim przypadku do ZUSu)?

Nie polecam tego konta jako podstawowego, zbyt niepewny system i pewnie jeszcze inne ukryte wady jak te przelewy, ktore wymienilem wczesniej.
Oni nie reaguja na 'bugi' w swoim systemie i twierdza, ze wszystko jest OK.

7. Czy spamujÄ… SMSami?

Nie spamuja.

Data: 2011-01-19 23:11:04
Autor: Maruda
W dniu 2011-01-19 22:43, Krzysztof pisze:

Chyba w OF tez nie trzeba sms do zakladania lokat?

Trzeba. :(
(Przynajmniej jak juĹĽ siÄ™ ma u nich konto w openonline, niekoniecznie rachunek bankowy)
Lokaty staram się zakładać blisko kwoty minimalnej, aby w razie nagłej i niespodziewanej potrzeby kasy zminimalizować straty odsetek, więc muszę się naklepać.

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-19 23:53:03
Autor: Krzysztof

"Maruda" <null@com.pl> wrote in message news:ih7nhq$jvo$1news.onet.pl...
[...]

Zakladanie lokat z konta wewnetrznego (ROR) w OF/GO jest identyczne i nie wymaga sms.
Jak znasz system OF to GO to kalka z dodana swinka skarbonka (dla konta skarbonkowego)

Data: 2011-01-20 08:01:54
Autor: Maruda
W dniu 2011-01-19 23:11, Maruda pisze:
[...]

Ups - poprawka: Trzeba było (wklepywać SMSy w OF), jeszcze parę dni temu. Dzisiaj sprawdzałem - już nie trzeba.

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-19 23:21:54
Autor: Kamil Jońca
On 2011-01-19, Maruda <null@com.pl> wrote:
Czołem Waszmo¶ciowie!

1. Jaki jest system autoryzacji dostępu do konta (W por. np. z EB, mB, ING, OF)? Na podst. do¶wiadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony 8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało łykn±ć 10-zn.)
Chyba tak/

2. Jak przebiega autoryzacja transakcji? (nie s± dla mnie jasne pkt 3 i 4 w zakładce "bezpieczeństwo" - co to jest "kod PIN"? Np. w OF wpienia mnie strasznie konieczno¶ć przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu lokat. Paranoja. W końcu pieni±dze nadal s± na moim rachunku, tylko na innym koncie...)
NO to w GO przy zakładaniu lokaty nie trzeba. (Choć trochę dziwne co piszesz o OF - też wydaje mi się, że nie trzeba było)

3. Czy s± zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

Gorzej. (RTFA)

4. Czy s± jakie¶ pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta? Tzn czy można wzi±ć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?
NIe zauważyłem pułapek.

5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich jakie¶-tam TOP, albo jako¶-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)
Nie da się. Getin placówkowy nic nie wie o GO.

KJ

Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2011-01-19 23:53:31
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 19 Jan 2011 20:50:43 +0100, Maruda napisał(a):

[...]

 Tak, system z gatunku "zrobimy takie sekjurity, że będziesz musiał
zapisywać hasła".

mnie strasznie konieczno¶ć przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu lokat. Paranoja. W końcu pieni±dze nadal s± na moim rachunku, tylko na innym koncie...)

 Przy lokatach nie trzeba klepać kodów.

3. Czy s± zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

 S±, od¶wieżanie sald leży. Ale przynajmniej je¶li system jest "w
konserwacji", to tego nie przeoczysz.

5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich jakie¶-tam TOP, albo jako¶-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)

 Oczywi¶cie, zaraz jak tylko znajdziesz jaki¶ oddział getinonline ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

getin skarbonkowe - parę pytań