getin skarbonkowe - parę pytań

Data: 2011-01-19 23:21:54
Autor: Kamil Jońca
getin skarbonkowe - parę pytań
On 2011-01-19, Maruda <null@com.pl> wrote:
Czołem Waszmościowie!

1. Jaki jest system autoryzacji dostępu do konta (W por. np. z EB, mB, ING, OF)? Na podst. doświadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony 8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało łyknąć 10-zn.)
Chyba tak/

2. Jak przebiega autoryzacja transakcji? (nie są dla mnie jasne pkt 3 i 4 w zakładce "bezpieczeństwo" - co to jest "kod PIN"? Np. w OF wpienia mnie strasznie konieczność przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu lokat. Paranoja. W końcu pieniądze nadal są na moim rachunku, tylko na innym koncie...)
NO to w GO przy zakładaniu lokaty nie trzeba. (Choć trochę dziwne co piszesz o OF - też wydaje mi się, że nie trzeba było)

3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

Gorzej. (RTFA)

4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta? Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?
NIe zauważyłem pułapek.

5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)
Nie da się. Getin placówkowy nic nie wie o GO.

KJ

Spokojnie... To tylko prowokacja.

getin skarbonkowe - parę pytań