Data: 2009-03-17 17:46:45 | |
Autor: Błażej | |
getinBank - SMS Serwis | |
Witam,
Po ilu dniach następuje aktywacja usługi SMS Serwis w pakiecie e-getin... W umowie zobowiązują się do aktywacji w przeciągu 3 dni. Jednak w moim przypadku minął już okres znacznie dłuższy i usługa ta nie jest w dalszym ciągu aktywna. Ile zajęło to w waszym przypadku? Czy mieliście z tym jakieś problemy? Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-03-17 10:16:28 | |
Autor: Homzik | |
getinBank - SMS Serwis | |
zadzwon na infolinie, osoba z oddzialu mogla cos popsuc, u mnie po
interwencji dzialalo to juz pierwszego dnia |
|
Data: 2009-03-17 18:51:41 | |
Autor: Blazej | |
getinBank - SMS Serwis | |
zadzwon na infolinie, osoba z oddzialu mogla cos popsuc, u mnie po Byc moze oczekuje zbyt wiele. Czy SMS przychodza przy kazdej próbie logowania, czy tylko próbie nieudanej? Czy SMS o zmianie salda jest wysylany odrazu, czy moze z opóznieniem - raz dziennie? Kontaktowalem sie mailowo z pracownikiem oddzialu, w którym zakladalem konto i odpisal mi, ze wszystko jest w porzadku i, ze powinno juz dzialac. Byc moze, tak jak radzisz, zadzwonie na infolinie, o ile sie nic nie zmieni w najblizszym czasie. Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-03-17 20:23:14 | |
Autor: pawlak | |
getinBank - SMS Serwis | |
Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:51:41 +0100, Blazej napisał(a):
Czy SMS przychodza przy kazdej próbie logowania, czy tylko próbie nieudanej?Przy każdej. Czy SMS o zmianie salda jest wysylany odrazu, czy moze z opóznieniem - raz dziennie?Od razu. Jak robisz przelew to najpierw przychodzi sms o zrealizowanym przelewie a po chwili o zmianie salda na koncie. -- pozdrawiam pawlak |
|