getinonline - karta debetowa

Data: 2012-01-25 11:29:57
Autor: Antoni Erenbek
getinonline - karta debetowa
Witam czy ktoś z was zakładał konto w getinonline w styczniu, podobno
nie wysyłają kart debetoweych, wizane jest to z problemami z
producentem, wiecie coś o tym?

Data: 2012-01-25 21:15:12
Autor:
getinonline - karta debetowa
właśnie czekam na kartę, a oni w &*&*^ lecą... po co mi konto bez karty?
napisałem do nich, to dostałem lakoniczną odp. i tak sobie czekam...

alior daje kartę od ręki?

Data: 2012-01-25 22:28:02
Autor: Waldek

Użytkownik <b1op.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfprcv$d25$1inews.gazeta.pl...
właśnie czekam na kartę, a oni w &*&*^ lecą... po co mi konto bez karty?
napisałem do nich, to dostałem lakoniczną odp. i tak sobie czekam...

alior daje kartę od ręki?

Tak - niespersonalizowana daje od reki
ale nie jest za friko jak w GOL-u ;)

Pozdro