getinonline, lokata na start, eksperymenty

Data: 2010-12-16 19:56:16
Autor: Maruda
getinonline, lokata na start, eksperymenty
Czołem.
Troszkę pokombinowałem.
Zakładałem ww. lokatę, dla siebie i dla żony.
Lokata jest "jednorazowa", czyli jedna osoba może mieć tylko jedną taką lokatę.
W regulaminie stoi, ze kasa na lokatę ma wpłynąć z konta, którego założyciel lokaty jest właścicielem. A ja pokombinowałem, bo na lokatę żony przelałem wprost z mojego konta, bo nie chciało mi się mieszać, a w dodatku wpisałem siebie jako beneficjenta przelewu. No i przeszło.
Dodatkowo, przy kwocie 10k efektywne oprocentowanie = 5.657% (zaokrÄ…glenie groszy)

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-16 23:27:29
Autor: Pr0NET
On Dec 16, 7:56 pm, Maruda <n...@com.pl> wrote:
Czołem.
Troszkę pokombinowałem.
Zakładałem ww. lokatę, dla siebie i dla żony.
Lokata jest "jednorazowa", czyli jedna osoba może mieć tylko jedn± tak±
lokatę.
W regulaminie stoi, ze kasa na lokatę ma wpłyn±ć z konta, którego
założyciel lokaty jest wła¶cicielem. A ja pokombinowałem, bo na lokatę
żony przelałem wprost z mojego konta, bo nie chciało mi się mieszać, a w
dodatku wpisałem siebie jako beneficjenta przelewu. No i przeszło.
Dodatkowo, przy kwocie 10k efektywne oprocentowanie = 5.657%
(zaokr±glenie groszy)

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Optymalna kwota to 9998.68 czyli 5.66%

Data: 2010-12-18 13:31:26
Autor: Jan Werbinski
getinonline, lokata na start, eksperymenty
Użytkownik "Pr0NET" <bolkow@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f13e7a1d-ab7e-4eb9-b9c0-a3570dbcc096w17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Naprawdę kto¶ tak optymalizuje? Nie wygodniej zaokr±glić sobie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-20 01:25:04
Autor: Pr0NET
On Dec 18, 1:31 pm, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
U ytkownik "Pr0NET" <bol...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:f13e7a1d-ab7e-4eb9-b9c0-a3570dbcc096w17g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> Czo em.
> Troszk pokombinowa em.
> Zak ada em ww. lokat , dla siebie i dla ony.
> Lokata jest "jednorazowa", czyli jedna osoba mo e mie tylko jedn tak
> lokat .
> W regulaminie stoi, ze kasa na lokat ma wp yn z konta, kt rego
> za o yciel lokaty jest w a cicielem. A ja pokombinowa em, bo na lokat
> ony przela em wprost z mojego konta, bo nie chcia o mi si miesza , a w
> dodatku wpisa em siebie jako beneficjenta przelewu. No i przesz o.
> Dodatkowo, przy kwocie 10k efektywne oprocentowanie = 5.657%

Naprawd kto tak optymalizuje? Nie wygodniej zaokr gli sobie?

--
Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Ja tam optymalizuje :d. Tutaj kwota jest dosyć duża ale jak masz 100
lokat po 1k zl i z każdej masz 1 zł dziennie to rocznie jest to 356 zł
więcej a obliczenie optymalizacji zajmuje 2 minuty.

getinonline, lokata na start, eksperymenty