getinonline - nowy interfejs

Data: 2013-06-01 01:22:00
Autor: jj
getinonline - nowy interfejs
kafelkowy :)

Data: 2013-06-01 11:29:05
Autor: TM
getinonline - nowy interfejs

Uzytkownik "jj" <posadzka@wp.pl> napisal w wiadomosci news:9bef23ab-8dc1-48c7-ac37-186c6911d826googlegroups.com...
kafelkowy :)

Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla mnie to podejrzane.

Data: 2013-06-01 14:17:15
Autor: wiatrak
getinonline - nowy interfejs

Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla
mnie to podejrzane.

Znikoma różnica w kolorystyce między oknami aktywnymi, a nieaktywnymi przy logowaniu. Na moim monitorze i z moim wzrokiem prawie żadnej różnicy.
  A po zalogowaniu siÄ™ obrazki, obrazki, obrazki. Jak dla mnie cholernie to nieczytelne , niekontrastowa kolorystyka . Na szczęście nie posiadam tam ROR-u. Sporadycznie jakaÅ› lokatka. JakoÅ› nie lubiÄ™ trzymać za dużo kasy u Leszka.

Data: 2013-06-02 14:54:38
Autor: wiatrak
getinonline - nowy interfejs

Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla
mnie to podejrzane.

Teraz to je też mam same białe pola do wpisania hasła. Nie ma zacienionych.

Data: 2013-06-02 15:41:08
Autor: Michał
W dniu 2013-06-02 14:54, wiatrak pisze:>

> Teraz to je też mam same białe pola do wpisania hasła. Nie ma zacienionych.

W IE? W Firefoxie są zaznaczone które literki hasła podać...

--
pzdr,
michal

Data: 2013-06-02 17:06:48
Autor: wiatrak
getinonline - nowy interfejs

 > Teraz to je też mam same biaÅ‚e pola do wpisania hasÅ‚a. Nie ma
zacienionych.

W IE? W Firefoxie są zaznaczone które literki hasła podać...

W IE9 właśnie. W firefoxie jest OK. Totalna niedoróbka.

Data: 2013-06-02 11:42:59
Autor: Jogi
getinonline - nowy interfejs
Interfejs nowy, a metody dzia³ania te same:
- lokaty nieodnawialne zamieniaj± siê w odnawialne
- lokata na 3 miechy odnowi³a mi siê dzi¶ na 2,5%, podczas gdy oprocentowanie nowej lokaty standardowej zak³adanej w dniu dzisiejszym wynosi 3,5%, a promocyjnej 4%. Gdybym nie zauwa¿y³, to bym kisi³ kasê na 2,5%

Data: 2013-06-01 12:04:05
Autor: Zbynek Ltd.
getinonline - nowy interfejs
jj napisa³(a) :
kafelkowy :)

I ¿eby by³o weselej, to wieeelkie przyklejone do brzegu ikony serwisów, tfu, tfu spo³eczno¶ciowych i innych ¶mieciowych informacji.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-06-01 17:22:02
Autor: szod
getinonline - nowy interfejs
W dniu 01-06-2013 10:22, jj pisze:

kafelkowy :)

Mogą sobie te kafelki wsadzić... Niewygodne to to, wielkie, cyfry takie że idzie z 20 metrów czytać. Marnotrawstwo miejsca - w przeważającej części strony zielone tło. Ogólnie to mi się to nie podoba i już. Nie, nie tło, sama idea. Może i taka moda, ale poprzedni interfejs był o niebo lepszy od tego "czegoś". Przykładowo dojście do historii operacji kartą teraz jest jakieś zagmatwane. Jak to "coś" miało za zadanie ułatwić życie "dotykaczom" to mogli zrobić coś oddzielnie, a nie mnie uraczać tym wątpliwej jakości interfejsem. Ogólnie popatrzyłem deko i zwiałem czym prędzej. Im krócej tam będę tym lepiej.

Zniknęła tez klawiatura ekranowa do wpisywania hasła.

Dno, metr mułu i wodorosty :>

Tak, musiałem :P

Data: 2013-06-01 22:12:01
Autor: Grzexs
[...]

niebo lepszy od tego "czegoÅ›".
[…]
Dno, metr mułu i wodorosty :>

Tak, musiałem :P

Zupełnie niepotrzebnie. Jest możliwość powrotu do starego interfejsu.

Bez sensu jest dla mnie to, że tych wielkich liczb nie daje się skopiować przez Ctrl+C.

--
Grzexs

Data: 2013-06-01 22:34:48
Autor: szod
W dniu 01-06-2013 22:12, Grzexs pisze:

Zupełnie niepotrzebnie. Jest możliwość powrotu do starego interfejsu.

No i git. Dzięki za naprowadzenie. W tym wszystkim w ustawieniach nie zwróciłem uwagi na "kafelek" powrotu.

Ale nie wiedzieć czemu nie ma klawiatury ekranowej jak poprzednio. Jakoś lepiej mi się nią wpisywało.

Data: 2013-06-01 22:12:58
Autor: Grzexs
getinonline - nowy interfejs
kafelkowy :)

A tak przy okazji – Open Office też się skafelkował. Na fioletowo. I niektóre wzorki na kafelkach ciut inne.

--
Grzexs

Data: 2013-06-02 06:02:15
Autor: xbartx
Dnia Sat, 01 Jun 2013 22:12:58 +0200, Grzexs napisał(a):

kafelkowy :)

A tak przy okazji – Open Office też się skafelkował. Na fioletowo. I
niektóre wzorki na kafelkach ciut inne.

Pewnie wszystkie klony skafelkowało :)

--
xbartx

Data: 2013-06-02 13:01:11
Autor: Grzexs
getinonline - nowy interfejs
kafelkowy :)

A tak przy okazji – Open Finance też się skafelkował. Na fioletowo. I
niektóre wzorki na kafelkach ciut inne.

Pewnie wszystkie klony skafelkowało :)

No właśnie nie bardzo. Idea trzyma się tradycji.

--
Grzexs

Data: 2013-06-02 10:54:26
Autor: zlotowinfo
getinonline - nowy interfejs
Uzytkownik "jj" <posadzka@wp.pl> napisal w wiadomosci news:9bef23ab-8dc1-48c7-ac37-186c6911d826googlegroups.com...
kafelkowy :)

bawia sie w gówniate interfejsy, zamiast przyspieszyc dzialanie strony
chyba ze tylko u mnie ona zamula

klikam na przelewy 5s
lokaty 3s
konta 4s
karty 4s
kredyty 2s
ustawienia 2s
znow przelewy 12s
twoj portfel 2s
znow przelewy 9s

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

Data: 2013-06-02 11:01:08
Autor: zgred
getinonline - nowy interfejs
W dniu 2013-06-02 10:54, zlotowinfo pisze:

kredyty 2s
znow przelewy 9s

.... dla mnie wszystko jasne :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-02 11:18:53
Autor: spider
getinonline - nowy interfejs
W dniu 2013-06-01 10:22, jj pisze:
kafelkowy :)

W dodatku system obraził się na znak \ i już nie przyjmuje w tytule przelewu. Po powrocie do starego wyglądu system mnie teraz atakuje zaległym stosem nieprzeczytanych wiadomości z wyciągami. Debilom się nawet nie chciało przetestować pewnych zachowań.

Data: 2013-06-02 14:28:31
Autor: Michał
getinonline - nowy interfejs
W dniu 2013-06-01 10:22, jj pisze:
kafelkowy :)

A u mnie nie działa przycisk "DALEJ" na głównej "powitalnej" stronie po zalogowaniu: >Zmiana wyglądu Bankowości internetowej Getinonline<

Więc po zalogowaniu i tak nie mam dostępu do konta ;)

--
pzdr,
michal

getinonline - nowy interfejs