getinonline - nowy interfejs

Data: 2013-06-01 11:29:05
Autor: TM
getinonline - nowy interfejs

Uzytkownik "jj" <posadzka@wp.pl> napisal w wiadomosci news:9bef23ab-8dc1-48c7-ac37-186c6911d826googlegroups.com...
kafelkowy :)

Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla mnie to podejrzane.

Data: 2013-06-01 14:17:15
Autor: wiatrak
getinonline - nowy interfejs

Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla
mnie to podejrzane.

Znikoma różnica w kolorystyce między oknami aktywnymi, a nieaktywnymi przy logowaniu. Na moim monitorze i z moim wzrokiem prawie żadnej różnicy.
  A po zalogowaniu siÄ™ obrazki, obrazki, obrazki. Jak dla mnie cholernie to nieczytelne , niekontrastowa kolorystyka . Na szczęście nie posiadam tam ROR-u. Sporadycznie jakaÅ› lokatka. JakoÅ› nie lubiÄ™ trzymać za dużo kasy u Leszka.

Data: 2013-06-02 14:54:38
Autor: wiatrak
getinonline - nowy interfejs

Trzeba podawac cale haslo? Kiedys wystarczylo kilka elementów hasla. Dla
mnie to podejrzane.

Teraz to je też mam same białe pola do wpisania hasła. Nie ma zacienionych.

Data: 2013-06-02 15:41:08
Autor: Michał
W dniu 2013-06-02 14:54, wiatrak pisze:>

> Teraz to je też mam same białe pola do wpisania hasła. Nie ma zacienionych.

W IE? W Firefoxie są zaznaczone które literki hasła podać...

--
pzdr,
michal

Data: 2013-06-02 17:06:48
Autor: wiatrak
getinonline - nowy interfejs

 > Teraz to je też mam same biaÅ‚e pola do wpisania hasÅ‚a. Nie ma
zacienionych.

W IE? W Firefoxie są zaznaczone które literki hasła podać...

W IE9 właśnie. W firefoxie jest OK. Totalna niedoróbka.

Data: 2013-06-02 11:42:59
Autor: Jogi
getinonline - nowy interfejs
Interfejs nowy, a metody dzia³ania te same:
- lokaty nieodnawialne zamieniaj± siê w odnawialne
- lokata na 3 miechy odnowi³a mi siê dzi¶ na 2,5%, podczas gdy oprocentowanie nowej lokaty standardowej zak³adanej w dniu dzisiejszym wynosi 3,5%, a promocyjnej 4%. Gdybym nie zauwa¿y³, to bym kisi³ kasê na 2,5%

getinonline - nowy interfejs