getinonline - wrazenia ;)

Data: 2010-10-22 18:58:39
Autor: wiatrak
getinonline - wrazenia ;)

UĆŒytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisaƂ w wiadomoƛci news:8idtchF5h5U1mid.uni-berlin.de...
Takie male spostrzezenia na temat logowania sie w Getinonline.

Po pierwszym zalogowaniu sie system prosi o zmiane hasla.

Proba ustawienia krotkiego hasla konczy sie komunikatem bledu w stylu: "haslo za krotkie, musi sie skladac z min. 10 znakow".

Swietnie, ustawiamy wiec haslo na 12 znakow (pierwsze haslo przyznane przez bank mialo 14 znakow).

Wylogowujemy sie, probujemy zalogowac ponownie: jestesmy proszeni o podanie 13 i 16 znaku w hasle. Przypomnijmy, ze oryginalne haslo mialo znakow 14; nowe haslo ma ich 12.

Troszke zmieszani kKlikamy wiec ponownie w "Logowanie", podajemy login, i jestesmy poproszeni o kontakt z dezinformacja ;) Swietne!

W Getinie niedopracowanie byƂo zawsze standardem. Mam  do tej pory niezamknięte konto w "starym getinie" z saldem 0,00 zƂotych. Po co? Nie wiem. Nie zamykam dopĂłki jest bez opƂat.
 Ale Getin to zawsze byƂ "folklor". Nigdy nie uĆŒywaƂbym go jako konta podstawowego, najwyĆŒej jako "n-te konto".

wiatrak

getinonline - wrazenia ;)