Data: 2010-10-23 12:36:44 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
getinonline - wrazenia ;) | |
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> napisał(a):
Takie male spostrzezenia na temat logowania sie w Getinonline. Też mieliśmy podobne, dziwne perypetie. Robiliśmy różne kombinacje i nie udawało się zmienić hasła, bo stale wyskakiwał komunikat o nieprawidłowym haśle. Dumaliśmy które to hasło jest wredne; wyeliminowaliśmy to pierwsze w górnym polu, bo nim udało się zalogować; to nowe wymyślone też IMO nie powinno budzić zastrzeżeń, bo składało się z cyfr o znaków z alfabetu bez polskich diaktryków. Czy Ty założyłeś lokatę i wysłałeś na podane konto forsę, zanim zostało Ci otwarte konto? Bo mogę podejrzewać, że to było powodem kłopotów przy zmianie hasła. Tak czy owak, wrednym skandalem jest wypuszczenia systemu zanim został dokładnie sprawdzony. Bardzo źle to świadczy o projektantach, programistach, nie wyłączając kierownictwa banku. -- |
|
Data: 2010-10-28 13:01:37 | |
Autor: faramusz | |
getinonline - wrazenia ;) | |
On Oct 23, 2:36 pm, "Zbigniew Demidowicz" <de...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote: Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> napisał(a): Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub ze zmianą hasła? Pytanie kieruję zwłaszcza do autora wątku :) Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest nieprawidłowe") |
|
Data: 2010-10-28 22:24:30 | |
Autor: witrak() | |
getinonline - wrazenia ;) | |
faramusz wrote:
On Oct 23, 2:36 pm, "Zbigniew Demidowicz" <de...@NOSPAM.gazeta.pl> ....
Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od chwili wprowadzenia hasła maskowanego zaczęły mi się pojawiać problemy z *pierwszą* próbą logowania po wejściu na stronę. Okazywało się, że login/hasło było nieprawidłowe. Zawsze tylko za pierwszym razem. Ponieważ było to bardzo rzadkie, nie drążyłem tematu. Ale od czasu, gdy używam keepassa zrobiło się to nagminne (mniej więcej 50/50). Oczywiście zgłoszone i oczywiście nic... Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na początku z openonline. Udalo się z tym skończyć, wykonując cały cykl działań bardzo powoli - tj. co najwyżej jedno działanie dziennie :-), aż do chwili, kiedy cały cykl się zamknął i znowu wszystko było zablokowane. Wtedy poprosiłem o wygenerowanie naraz na nowo wszystkich możliwych haseł/pinów i po kolei udało się je sprawdzić (działały) i zmienić. Od tamtego czasu istnieje tylko problem z pierwszą próbą zalogowania hasłem maskowanym. Oczywiście to był OO, ale system Getinu to jego młodszy brat ;-) witrak() |
|
Data: 2010-10-31 14:33:01 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
getinonline - wrazenia ;) | |
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a): @ witrak()
Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od Ha, to nowość dla mnie (rzadko loguję się do Fajansa). Z ciekawości spróbowałem więc logować się. Postępuję zgodnie z poleceniem: „Aby zalogować się do nowego serwisu www.openonline.pl skorzystaj z loginu i hasła jakich używałeś logując się do lokat lub kart”. Czyli Fajans 'poszedł po rozum do głowy' i widząc karygodny błąd w „ulepszonym” programie, powrócił do poprzedniego sposobu logowania (bez maskowanego wynachodka). I chwała Fajansowi za to! Natomiast Getin z uporem tkwi nadal z bug'owym systemem, ani myśląc o pójściu w ślady Fajansa. Na domiar, rozmawiając z jego „Konsultantami” mamy wrażenie, że są nie świadomi problemu, albo usiłują sugerować naszą nieporadność, albo wiedzą o błędzie i starają się to zataić. Po kilkudziesięciu nieudanych prób logowania w człeku „krew wrze” i zaczyna podejrzewać istnienie cwaniaka zatrudnionego na etacie, próbującego wykraść hasła (pamiętamy głośną aferę w innym banku, gdzie pracownik systematycznie podkradał biznesmenowi kasę z konta. Bank ów, na reklamację poszkodowanego, tłumaczył się: „ten pracownik nie był zatrudniony po to by kraść klientom pieniądze” ) Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na Nie bardzo rozumiem tego: Wygenerował Ci *wszystkie możliwe hasła* !? Przecież ich jest baaaardzo dużo – miałeś czas i cierpliwość by je sprawdzać ? Poza tym, nie kumam na czym to sprawdzanie polegało... -- |
|
Data: 2010-10-31 22:38:23 | |
Autor: witrak() | |
getinonline - wrazenia ;) | |
Zbigniew Demidowicz wrote:
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a): @ witrak()Za wcześnie się cieszysz :-) I ja tak miałem - do pierwszej zmiany hasła. Potem system zmienił zdanie i używa maskowanego
Słabo czytasz :-) Pisałem o "wszystkich możliwych hasłach" (a jest ich trzy), nie zaś o wszystkich mozłiwych wartościach hasła (haseł)... witrak() |
|
Data: 2010-10-29 00:37:58 | |
Autor: sTav | |
getinonline - wrazenia ;) | |
faramusz wrote:
Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" - (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków). Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także "niemozlwe", ale tego tematu nie drązyłem... Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12 znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr - (nie pytałem co ze znakami specjalnymi). Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła i zmieni strone na kod potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS, (kod n.p. podany przez konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje SMS po otwarciu się tej strony. -- Pozdrowienia! M. marmro.homeip.net |
|
Data: 2010-10-31 16:05:02 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
getinonline - wrazenia ;) | |
sTav <marmro9@beztego.o2.pl> napisał(a):
Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" - (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków). Do mnie przysłali 14-znakowe Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także "niemozlwe", ale tego tematu nie drązyłem... Czyli różnie to bywa z tą długością ;) dziwny ten system generowania haseł ;) Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12 znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr - (nie pytałem co ze znakami specjalnymi). Testowaliśmy hasła w zakresie 10...15 znaków, bez pozytywnych wyników: system, jak na uparte bydle przystało, beznamiętnie głosił swoje 8-I Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła i zmieni strone na kod potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS, (kod n.p. podany przez konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje >SMS po otwarciu się tej strony. O jakim kodzie piszesz? Do czego on służy - po dokonanej zmianie hasła? -- |
|
Data: 2010-10-31 19:08:33 | |
Autor: sTav | |
getinonline - wrazenia ;) | |
Zbigniew Demidowicz wrote:
sTav <marmro9@beztego.o2.pl> napisał(a): System wysyła SMS: 6 znakowy (?) kod aby potwierdzić że zmiany hasła dokonał posiadacz telefonu. -- Pozdrowienia! M. marmro.homeip.net |
|
Data: 2010-10-31 16:38:38 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
getinonline - wrazenia ;) | |
On 28.10.2010 22:01, faramusz wrote:
Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub Nie dzwonilem nawet do dezinformacji. Po paru dniach wszedlem, by zalogowac sie ponownie, i "udalo sie" bez zadnych cudow. Ale z Openonline tez kiedys mialem ciekawe przejscia. Oj, sprobujcie zmienic numer telefonu komorkowego z polskiego na zagraniczny - milych pogawedek z dezinformacja w celu odblokowania dostepu zycze ;) -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |