getinonline - wrazenia ;)

Data: 2010-10-23 12:36:44
Autor: Zbigniew Demidowicz
getinonline - wrazenia ;)
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> napisał(a):
Takie male spostrzezenia na temat logowania sie w Getinonline.

Też mieliśmy podobne, dziwne perypetie.

Robiliśmy różne kombinacje i nie udawało się zmienić hasła, bo stale
wyskakiwał komunikat o nieprawidłowym haśle.

Dumaliśmy które to hasło jest wredne; wyeliminowaliśmy to pierwsze w górnym
polu, bo nim udało się zalogować; to nowe wymyślone też IMO nie powinno budzić
zastrzeżeń, bo składało się z cyfr o znaków z alfabetu bez polskich diaktryków.

Czy Ty założyłeś lokatę i wysłałeś na podane konto forsę, zanim zostało Ci
otwarte konto? Bo mogę podejrzewać, że to było powodem kłopotów przy zmianie
hasła.

Tak czy owak, wrednym skandalem jest wypuszczenia systemu zanim został
dokładnie sprawdzony.

Bardzo źle to świadczy o projektantach, programistach, nie wyłączając
kierownictwa banku.

Data: 2010-10-28 13:01:37
Autor: faramusz
getinonline - wrazenia ;)
On Oct 23, 2:36 pm, "Zbigniew Demidowicz" <de...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> napisał(a):

> [...]

dokładnie sprawdzony.

Bardzo źle to świadczy o projektantach, programistach, nie wyłączając

Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
ze zmianą hasła?

Pytanie kieruję zwłaszcza do autora wątku   :)

Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc
konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z
nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest
nieprawidłowe")

Data: 2010-10-28 22:24:30
Autor: witrak()
getinonline - wrazenia ;)
wrote:
[...]

Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od
chwili wprowadzenia hasła maskowanego zaczęły mi się pojawiać
problemy z *pierwszą* próbą logowania po wejściu na stronę.
Okazywało się, że login/hasło było nieprawidłowe. Zawsze tylko za
pierwszym razem. Ponieważ było to bardzo rzadkie, nie drążyłem
tematu. Ale od czasu, gdy używam keepassa zrobiło się to nagminne
(mniej więcej 50/50). Oczywiście zgłoszone i oczywiście nic...

Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na
początku z openonline. Udalo się z tym skończyć, wykonując cały
cykl działań bardzo powoli - tj. co najwyżej jedno działanie
dziennie :-), aż do chwili, kiedy cały cykl się zamknął i znowu
wszystko było zablokowane. Wtedy poprosiłem o wygenerowanie naraz
na nowo wszystkich możliwych haseł/pinów i po kolei udało się je
sprawdzić (działały) i zmienić.
Od tamtego czasu istnieje tylko problem z pierwszą próbą
zalogowania hasłem maskowanym.

Oczywiście to był OO, ale system Getinu to jego młodszy brat ;-)

witrak()

Data: 2010-10-31 14:33:01
Autor: Zbigniew Demidowicz
getinonline - wrazenia ;)
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a): @ witrak()

[...]

Ha, to nowość dla mnie (rzadko loguję się do Fajansa). Z ciekawości spróbowałem więc logować się. Postępuję zgodnie z poleceniem:  &#8222;Aby zalogować się do nowego serwisu www.openonline.pl skorzystaj z loginu
 i hasła jakich używałeś logując się do lokat lub kart&#8221;.
Czyli Fajans 'poszedł po rozum do głowy' i widząc karygodny błąd w &#8222;ulepszonym&#8221;
 programie, powrócił do poprzedniego sposobu logowania (bez  maskowanego
wynachodka).

I chwała Fajansowi za to!

Natomiast Getin z uporem tkwi nadal z bug'owym systemem, ani myśląc o pójściu w ślady Fajansa. Na domiar, rozmawiając z jego &#8222;Konsultantami&#8221; mamy wrażenie, że  są nie świadomi problemu, albo usiłują sugerować naszą nieporadność, albo wiedzą o błędzie i starają się to zataić. Po kilkudziesięciu nieudanych prób
 logowania w człeku &#8222;krew wrze&#8221; i zaczyna podejrzewać istnienie cwaniaka zatrudnionego na etacie, próbującego wykraść hasła (pamiętamy głośną aferę w innym
 banku, gdzie pracownik systematycznie podkradał biznesmenowi kasę z konta.
Bank ów,
na reklamację poszkodowanego, tłumaczył się: &#8222;ten pracownik nie był zatrudniony po to by kraść klientom pieniądze&#8221; )

 Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na
 początku z openonline. Udało się z tym skończyć, wykonując cały
[...]

Nie bardzo rozumiem tego:  Wygenerował Ci *wszystkie możliwe hasła*  !?
Przecież ich jest baaaardzo dużo &#8211; miałeś czas i cierpliwość by je sprawdzać ?  Poza tym, nie kumam na czym to sprawdzanie polegało...

Data: 2010-10-31 22:38:23
Autor: witrak()
getinonline - wrazenia ;)
Zbigniew Demidowicz wrote:
[...]

Za wcześnie się cieszysz :-)
I ja tak miałem - do pierwszej zmiany hasła. Potem system zmienił
zdanie i używa maskowanego

[...]

Słabo czytasz :-) Pisałem o "wszystkich możliwych hasłach" (a jest
ich trzy), nie zaś o wszystkich mozłiwych wartościach hasła (haseł)...

witrak()

Data: 2010-10-29 00:37:58
Autor: sTav
getinonline - wrazenia ;)
faramusz wrote:

[...]

Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" - (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków).
Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także "niemozlwe", ale tego tematu nie  drązyłem...

Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12 znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr - (nie pytałem co ze znakami specjalnymi).

Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła i zmieni strone na kod potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS,  (kod n.p. podany przez konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje SMS po otwarciu się tej strony.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-10-31 16:05:02
Autor: Zbigniew Demidowicz
getinonline - wrazenia ;)
sTav <marmro9@beztego.o2.pl> napisał(a):
Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" - (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków).

Do mnie przysłali 14-znakowe

Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także "niemozlwe", ale tego tematu nie  drązyłem...

Czyli różnie to bywa z tą długością ;) dziwny ten system generowania haseł ;)

Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12 znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr - (nie pytałem co ze znakami specjalnymi).

Testowaliśmy hasła w zakresie 10...15 znaków, bez pozytywnych wyników: system,
jak na uparte bydle przystało, beznamiętnie głosił swoje   8-I
Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła

 i zmieni strone na kod potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS,  (kod  n.p. podany przez konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje >
 SMS po otwarciu się tej strony. O jakim kodzie piszesz? Do czego on służy - po dokonanej zmianie hasła?

Data: 2010-10-31 19:08:33
Autor: sTav
getinonline - wrazenia ;)
Zbigniew Demidowicz wrote:
[...]

System wysyła SMS: 6 znakowy (?) kod aby potwierdzić że zmiany hasła dokonał posiadacz telefonu.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-10-31 16:38:38
Autor: Tomasz Chmielewski
getinonline - wrazenia ;)
On 28.10.2010 22:01, faramusz wrote:

Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
ze zmianą hasła?

Pytanie kieruję zwłaszcza do autora wątku   :)

Nie dzwonilem nawet do dezinformacji.

Po paru dniach wszedlem, by zalogowac sie ponownie, i "udalo sie" bez zadnych cudow.

Ale z Openonline tez kiedys mialem ciekawe przejscia. Oj, sprobujcie zmienic numer telefonu komorkowego z polskiego na zagraniczny - milych pogawedek z dezinformacja w celu odblokowania dostepu zycze ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

getinonline - wrazenia ;)