{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?

Data: 2010-12-15 12:00:55
Autor: Kamil Jońca
{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?

Wczoraj założyłem kilka lokat. Nie dostałem żadnego maila z
potwierdzeniem (nawet z OF ;) ) Kto¶ też tak ma?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Data: 2010-12-15 12:09:59
Autor:
{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
Wczoraj założyłem kilka lokat. Nie dostałem żadnego maila z
potwierdzeniem (nawet z OF ;) ) Kto¶ też tak ma?

To samo dzieje się z OF: potwierdzenia założonych w zeszłym tygodniu lokat
mikołajkowych przychodziły dwa dni po założeniu (a więc również w niedzielę).
Potwierdzeń lokat założonych w bież±cym tygodniu brak :( Nawet nie wiadomo,
czy forsa dotarła :( --

Data: 2010-12-15 13:48:41
Autor: Borys Pogoreło
{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
Dnia Wed, 15 Dec 2010 12:09:59 +0000 (UTC), assembea@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

[...]

 Pewnie po tej wtopie admin przełożył wajchę z powrotem.

 Też nie dostałem potwierdzenia lokaty na start w GO, ale w ichnim systemie
widać założon± lokatę. W OF tak nie ma?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-15 13:59:41
Autor: Kamil Jońca

napisał(a):

[...]

Ale ja mówię cały czas o GO :), lokaty u mnie widać, prawidłowo się
założyły, tylko tych powiadomień nie dostałem.

KJ

FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
and grows in every computer.
                -- A.J. Perlis

Data: 2010-12-15 13:10:18
Autor: xbartx
Dnia Wed, 15 Dec 2010 13:59:41 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Ale ja mówię cały czas o GO :), lokaty u mnie widać, prawidłowo się
założyły, tylko tych powiadomień nie dostałem.

Po ostatnich maila możesz spokojnie mówić o GO-OF lub używać tego zamiennie GO<>OF z pełną dowolnością.

--
xbartx

Data: 2010-12-15 13:11:58
Autor:
> [...]

Ale ja mówię cały czas o GO :), lokaty u mnie widać, prawidłowo się
założyły, tylko tych powiadomień nie dostałem.

A ja piszę o OF. Nie widać w nim nowych lokat - system jest w stanie sprzed 9
XII, wisz± w nim jeszcze lokaty zakończone 9 XII. Widać zachęcaj± mnie w ten
sposób do przenosin do Getina. Tylko że jako¶ nie ufam Getinowi...

A co najbardziej mnie wkurza, nie widać, które z wniosków na mikołajkowe nie
zostały wykorzystane. Niby mam odpowiednie e-maile, ale trochę się w nich
gubię, więc chciałoby się zobaczyć w systemie numery kont, na które jeszcze
nie poszły ¶rodki. Ale nie-da-sie... :(((

Data: 2010-12-15 18:00:21
Autor: Damian News
{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
Witam

[...]

No niestety od jakiego¶ czasu maja jakie¶ problemy z od¶wieżaniem.
Trzeba do nich dzwonić w celu od¶wieżenia profilu
Z tym że najpierw trzeba odczekać ponad 10 minut na poł±czenie z
konsultantem a potem jeszcze powisieć na telefonie też około 10
minut i juz masz system prawie on-line :)

Ja już się pomału przenoszę do GO bo już mnie OF coraz bardziej wkurza

Damian

Data: 2010-12-15 20:10:52
Autor: sTav
Damian News wrote:

[...]

Z lokatami to mozna sobie poczekać na od¶wieżenie, bo kiedy¶ i tak zaksieguj± z dat± wpływu, ale teraz jaja s± też z rach. optymalnym. Rano poszła kasa zasilenia a do tej pory na koncie pustki. Licho wie czy "pustka" dotyczy tylko interfejsu OF czy systemu bankowego... - tzn. czy zaksiegowali, o ktorej(?), - jak nie to kartę sobie można użyć jako skrobaczke.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-12-15 21:13:39
Autor: Damian News
.

Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d0912c2$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
Damian News wrote:

[...]

Raczej tylko podgl±d szwankuje bo przelew kasy z zakończonej lokaty dotarł bez problemu do GO rano

Damian

Data: 2010-12-16 09:28:51
Autor: xbartx
{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
Dnia Wed, 15 Dec 2010 20:10:52 +0100, sTav napisał(a):

Z lokatami to mozna sobie poczekać na odświeżenie, bo kiedyś i tak
zaksiegują z datą wpływu, ale teraz jaja są też z rach. optymalnym. Rano
[...]

Hmmm a wszyscy tak na Polbank tudzież Półbank narzekają.

--
xbartx

{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?