getinonline - znowu zle saldo / srodki dostepne

Data: 2011-11-09 11:31:22
Autor: Q
getinonline - znowu zle saldo / srodki dostepne
Trzeci raz w historii mam ten sam problem:
wlazlem na getinonline i zaczalem robic przelewy:
2 wewnetrzne i zaraz po nich 3 zewnetrzne.

Chcialem wykonac kolejny przelew zewn. i co?
I dupa - "brak dostepnych srodkow", tzn. jest 90zl
a wg moich obliczen powinno byc minimum 400zl.

No to wylogowuje sie z systemu i loguje ponownie.
Srodki dostepne spadly do 0zl natomiast "saldo"
pokazuje mniej wiecej tyle ile powinno byc w "srodkach dostepnych" :).

Ciekawe tez wyglada "historia" - po przelewach wewn.
wszedzie widze "-" zamiast kwot :).

Najlepsze, ze przechodzilem juz przez to i wiem,
ze za jakis czas wszystko wroci do normy,
ale ze tak po prostu zapomnialem o tym?... :).

Nie polecam tego gniota do przelewow.

Data: 2011-11-09 04:57:33
Autor: BI
getinonline - znowu zle saldo / srodki dostepne
Tak jest nie tylko w Getinie. Podobnie zdarza się w Eurobanku.

getinonline - znowu zle saldo / srodki dostepne