getinowi się padło, nie da się zalogować

Data: 2009-06-18 11:12:18
Autor: zlotowinfo
getinowi się padło, nie da się zalogować
próbowałem się zalogować do getina i 3 różne konta: moje i rodziców
nie wchodzą, błędne login/hasło

Data: 2009-06-18 12:12:50
Autor: waldek

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h1d0cn$t3r$1inews.gazeta.pl...
próbowałem się zalogować do getina i 3 różne konta: moje i rodziców
nie wchodzą, błędne login/hasło

Chyba padł twój net. U mnie śmiga.

Pozdr
Waldek

Data: 2009-06-18 14:17:12
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "waldek" <jpostrow.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1d3v4$486$1news.onet.pl...

[...]

dzwoniłem restartowali cały system
mówili że zajmie do 15 minut

Data: 2009-06-18 19:32:07
Autor: Valdi.Pavlack
getinowi się padło, nie da się zalogować
"zlotowinfo" news:h1db7c$pt5$1inews.gazeta.pl

dzwoniłem restartowali cały system
mówili że zajmie do 15 minut

I przez ten restart systemu kasa poszła się rypać... :(
Zlecałem w sumie cztery przelewy z mbanku do Getinu. Do teraz kasa nie jest
widoczna na rachunku.
U was też takie jaja?

Do kogo to zgłaszać? mBank czy Getin zasługuje na (przepraszam za wyrażenie)
mocną zjebkę?

Data: 2009-06-18 20:36:45
Autor: Darek
[...]

U mnie to samo. Przelew z Pekao

Darek

Data: 2009-06-18 21:02:10
Autor: Valdi.Pavlack
getinowi się padło, nie da się zalogować
"Darek" news:h1e1g5$sp7$1news.onet.pl

U mnie to samo. Przelew z Pekao

No nic - czekam do jutra :) Liczę, że kasa dotarła :)

getinowi się padło, nie da się zalogować