getout bank - zakończenie lo katy

Data: 2009-07-03 18:31:02
Autor: Aicha
getout bank - zakończenie lo katy
Użytkownik "Peet" napisał:

<...>

Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się do
ebanku w ramach przerwy na śniadanie. Przelew na rachunek - "Lokata nr
..XXXXX - likwidacja" już od pół godziny zielenieje na koncie. Lokata
na start z kapitalizacją codzienną odnowiła wymagany w miesiącu limit
na pożyczkę w koncie, po czym poszybowała z prędkością światła na
spłatę KK. Wirtualna kasa rulez :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-03 18:40:52
Autor: Peet
On 2009-07-03 18:31, Aicha wrote:

Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się do
ebanku w ramach przerwy na śniadanie.

Ooo, to chyba zrobili sobie przerwę w niedziałaniu i chwilowo toto działa. Ja tam w imieniu szarego ludzika zostałem dzisiaj śmiertelnym wrogiem tego cudobanku i za każdego komu doradzę niemanie tam konta bedę sobie robił na ręce nacięcie, czy jak to się fachowo nazywa, aby rachuby nie postradać.

Data: 2009-07-04 00:23:28
Autor: Aicha
Użytkownik "Peet" napisał:

> Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się
> do ebanku w ramach przerwy na śniadanie.
Ooo, to chyba zrobili sobie przerwę w niedziałaniu i chwilowo toto
działa.

Nie, to był inny ebank niż Twój - ten nie działa tylko w nocy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

getout bank - zakończenie lo katy