getout bank - zakończenie lo katy

Data: 2009-07-04 10:41:57
Autor: ls
getout bank - zakończenie lo katy
Uzytkownik Peet napisal:
Upalny dzień. Szary ludzik cieszy się na myśl że po wyjściu z pracy, odwiedzi pobliską placówkę getout banku i odbierze czekającą już pewnie na niego podpisaną kopertę z kasą z zakończonej lokaty. Szary ludzik wchodzi do banku (godzina 14:30)i informuje że chciałby odebrać lokatkę, a karta jest, słyszy, jaka karta? Tłumaczą ludzikowi ze muszą mu wyrobić jakąś wielce tajemną kartę tylko po to żeby wypłacił lokatę, paranoja myśli ludzik. Wyrobienie karty 1,5h trwa, mówią mu. (...)

Małeś pecha - mnie pani zrobiła tę ich kartę w 5 minut.
Ale żeby zasiąść przed panią, stałem w kolejce godzinę i 10 minut :(
Do lokat w Getinie warto mieć u nich konto internetowe, bo jak już muszę iść do oddziału, to zwykle jest straszna kolejka.
--
pozdr.
ls

getout bank - zakończenie lo katy