getout bank - zakończenie lokaty

Data: 2009-07-03 17:28:44
Autor: Peet
getout bank - zakończenie lokaty
Upalny dzień. Szary ludzik cieszy się na myśl że po wyjściu z pracy, odwiedzi pobliską placówkę getout banku i odbierze czekającą już pewnie na niego podpisaną kopertę z kasą z zakończonej lokaty. Szary ludzik wchodzi do banku (godzina 14:30)i informuje że chciałby odebrać lokatkę, a karta jest, słyszy, jaka karta? Tłumaczą ludzikowi ze muszą mu wyrobić jakąś wielce tajemną kartę tylko po to żeby wypłacił lokatę, paranoja myśli ludzik. Wyrobienie karty 1,5h trwa, mówią mu. Szaraczek mowi trudno i zostawia w banku numer telefonu, jak wyrobia mu kartę to panienka zadzwoni i lokatę wypłacimy. Ludzik wychodzi z getout banku bez kasy ale za to we krwi podnosi mu się poziom wkurwienia. Myśli sobie, ok zdąży jeszcze do 17 wpłacić kasę do eurobanku i napawać się kapitalizacją codzienną. Mijają minuty, mija godzina, mija druga godzinai 15 i telefon się odzywa, ludzik myśli sobie, jak nie dzisiaj to jutro odwiedzi eurobank, bo otwarte mają w soboty, ale brutalnie jego myśli przerywa oświadczenie panienki że dzisiaj to nie dadzą rady i zapraszają w poniedziałek. Ludzik zdegustowany otwiera komputer i pisze lista ostrzegawczego dla wszystkich innych ludzików, szarych, popielatych i innych kolorowych - trzymajta się ludziki z daleka od tego GETOUT pseudobanku. Całe szczęście że tej kasy ludzik pilnie nie potrzebował, a gdyby potrzebował?

Szary ludzik.

Data: 2009-07-03 17:58:05
Autor: Paweł
Peet wrote:

Upalny dzień. Szary ludzik cieszy się na myśl że po wyjściu z pracy,
odwiedzi pobliską placówkę getout banku

te franczyzny getoutu sa rozwalajace :) raz do takiej jednej zaszedlem
z ciekawosci zapytac sie o szczegoly, wchodze, dziendobry, dwie panny z
laptopami, kasjer i jeden klient, ktory tez chcial wyplacic kilka grubszych
tysiecy. zasiadlem wiec sobie przed wolna pania, zmierzyla mnie wzrokiem
sokolim i pytaniem o cel mej podrozy. nastepnie zamykajac laptopa i pakujac
sie do domu rzucila do kolezanki "X, zrobisz panu egetina?" i tyle jej
widzialem, wziela sobie i poszla bez slowa. patrzac jak druga panna walczy
z "zacinajacym sie systemem", kasjer z centrala o dostawe gotowki, a klient
juz wydzwania do centrali getinu, przeczytalem kilka * na ulotkach.
rozwiawszy swoje watpliwosci i w trosce o jakos przyszlej wspolpracy
oddalilem sie do sklepu po browara i wiecej tam nie zachodzilem :)

Data: 2009-07-03 18:31:02
Autor: Aicha
getout bank - zakończenie lo katy
Użytkownik "Peet" napisał:

<...>

Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się do
ebanku w ramach przerwy na śniadanie. Przelew na rachunek - "Lokata nr
..XXXXX - likwidacja" już od pół godziny zielenieje na koncie. Lokata
na start z kapitalizacją codzienną odnowiła wymagany w miesiącu limit
na pożyczkę w koncie, po czym poszybowała z prędkością światła na
spłatę KK. Wirtualna kasa rulez :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-03 18:40:52
Autor: Peet
On 2009-07-03 18:31, Aicha wrote:

Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się do
ebanku w ramach przerwy na śniadanie.

Ooo, to chyba zrobili sobie przerwę w niedziałaniu i chwilowo toto działa. Ja tam w imieniu szarego ludzika zostałem dzisiaj śmiertelnym wrogiem tego cudobanku i za każdego komu doradzę niemanie tam konta bedę sobie robił na ręce nacięcie, czy jak to się fachowo nazywa, aby rachuby nie postradać.

Data: 2009-07-04 00:23:28
Autor: Aicha
Użytkownik "Peet" napisał:

> Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się
> do ebanku w ramach przerwy na śniadanie.
Ooo, to chyba zrobili sobie przerwę w niedziałaniu i chwilowo toto
działa.

Nie, to był inny ebank niż Twój - ten nie działa tylko w nocy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-03 23:54:14
Autor: S³awomir Szysz³o
getout bank - zakoñczenie lokaty
Dnia Fri, 03 Jul 2009 17:28:44 +0200, Peet <wiesminY@ahoo.com> wklepa³(-a):

Upalny dzieñ. Szary ludzik cieszy siê na my¶l ¿e po wyj¶ciu z pracy, odwiedzi poblisk± placówkê getout banku i odbierze czekaj±c± ju¿ pewnie na niego podpisan± kopertê z kas± z zakoñczonej lokaty. Szary ludzik wchodzi do banku (godzina 14:30)i informuje ¿e chcia³by odebraæ lokatkê, a karta jest, s³yszy, jaka karta? T³umacz± ludzikowi ze musz± mu wyrobiæ jak±¶ wielce tajemn± kartê tylko po to ¿eby wyp³aci³ lokatê, paranoja my¶li ludzik. Wyrobienie karty 1,5h trwa, mówi± mu. Szaraczek mowi

Trzeba byæ bardziej asertywnym. Jak w PEKAO zamyka³em KK, to do identyfikacji
chcieli tê ich kartê ID. To mówiê, ¿e nie nie mam u nich konta i nie posiadam
takowej karty, za to mam dowód osobisty. Wystarczy³o.

--
S³awomir Szysz³o

Data: 2009-07-04 10:41:57
Autor: ls
Uzytkownik Peet napisal:
[...]

Małeś pecha - mnie pani zrobiła tę ich kartę w 5 minut.
Ale żeby zasiąść przed panią, stałem w kolejce godzinę i 10 minut :(
Do lokat w Getinie warto mieć u nich konto internetowe, bo jak już muszę iść do oddziału, to zwykle jest straszna kolejka.
--
pozdr.
ls

getout bank - zakończenie lokaty