getout bank - zakończenie lokaty

Data: 2009-07-03 23:54:14
Autor: Sławomir Szyszło
getout bank - zakończenie lokaty
Dnia Fri, 03 Jul 2009 17:28:44 +0200, Peet <wiesminY@ahoo.com> wklepał(-a):

Upalny dzień. Szary ludzik cieszy się na myśl że po wyjściu z pracy, odwiedzi pobliską placówkę getout banku i odbierze czekającą już pewnie na niego podpisaną kopertę z kasą z zakończonej lokaty. Szary ludzik wchodzi do banku (godzina 14:30)i informuje że chciałby odebrać lokatkę, a karta jest, słyszy, jaka karta? Tłumaczą ludzikowi ze muszą mu wyrobić jakąś wielce tajemną kartę tylko po to żeby wypłacił lokatę, paranoja myśli ludzik. Wyrobienie karty 1,5h trwa, mówią mu. Szaraczek mowi

Trzeba być bardziej asertywnym. Jak w PEKAO zamykałem KK, to do identyfikacji
chcieli tę ich kartę ID. To mówię, że nie nie mam u nich konta i nie posiadam
takowej karty, za to mam dowód osobisty. Wystarczyło.

--
Sławomir Szyszło

getout bank - zakończenie lokaty