gg gdzie masz stopa ?

Data: 2009-02-24 20:05:04
Autor: Dars
gg gdzie masz stopa ?
Jutro bedzie bolało :)

pzdr
Dars

Data: 2009-02-24 12:15:00
Autor: macieks
gg gdzie masz stopa ?
On 24 Lut, 20:05, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
Jutro bedzie bolało :)

pzdr
Dars

Nie wiem gdzie gg miał stopa. Ale wiem, że S w styczniu i lutym dało
zarobić.
Fakt jest faktem, że te wychodzące S (czyli kupujące)  w piątek i
dzisiaj wpieniało mnie, czyli wywalało z rynku :))))
Może mi SL uratował kapitał, a może przeszkodził w ruchu.
Historia oceni :)))

Data: 2009-02-24 12:28:06
Autor: macieks
gg gdzie masz stopa ?
On 24 Lut, 21:15, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
On 24 Lut, 20:05, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:

> Jutro bedzie bolało :)

> pzdr
> Dars

A jak SP500 przejdzie ok 775 ( ładna kreska od 9 lutego) to się może
do Was przyłącze :))

Data: 2009-02-25 08:23:39
Autor: gg
gg gdzie masz stopa ?
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go1gct$rek$1news.onet.pl...
Jutro bedzie bolało :)

eeeeee :)

Faktycznie spodziewałem się głebszego tąpnięcia , że tak powiem, na dniach... a że po drodze robią korekcine? I tak będzie niżej...
Mówi się trudno - być może zrobię dzisiaj out w okolicach 1420.  :)))))

P.

Data: 2009-02-25 12:10:08
Autor: Dars
gg gdzie masz stopa ?
Faktycznie spodziewałem się głebszego tąpnięcia , że tak powiem, na dniach... a że po drodze robią korekcine? I tak będzie niżej...
Mówi się trudno - być może zrobię dzisiaj out w okolicach 1420.  :)))))

-- pozdrawiam
P.

Człowiek tak ma że zawsze chce wiecej......
ale trzeba brac co daja...... żęby sie na nas nie obrazili

pzdr
Dars

gg gdzie masz stopa ?