ggAIR gdzie reklamowac?

Data: 2009-06-26 01:53:36
Autor: BearBag
ggAIR gdzie reklamowac?
Witam
Mialem sobie starter ggAir ktory dzialal tydzien i nagle przestal.
Nie mozna polaczyc sie z netem, ani na komorce (kominikat np na
nokiach: "Pakiety danych niedostepne"), na laptopie gdy wloze karte do
modemu, widzi siec GG ale wylaczona jest aktywnosc karty - tak jest
gdy nie ma srodkow na koncie. W tej samej komorce czy modemie dziala
oczywiscie karta np z Ery.
Stan konta oczywiscie mocno dodatki, dodatkowo wykupione pakiety
internetowe. Przyczyna na bank lezy po stronie dostawcy chociaz oni
wypieraja sie tego i każą mi np recznie konfigurowac telefon i takie
tam bzdety.
Jak moge inaczej zareklamowac ta usluge? Gdzie jest jakis
przedstawiciel "niewirtualny" tej sieci ?
Wyglada to tak jakby dostawca zablokowal mi tylko gprs bo np
polaczenia glosowe dzialają normalnie.

ggAIR gdzie reklamowac?