giant xtc

Data: 2009-03-24 19:56:34
Autor: Jakub Osuch
giant xtc
Witam
Co myślicie o tej ramie. Cena atrakcyjna. Zastanawia mnie jej trwałość.

Jakub Osuch
mobile +48501203739
www.techgroup.pl

Data: 2009-03-24 20:20:13
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
giant xtc
Dnia 24.03.2009 19:56 użytkownik Jakub Osuch napisał :
Witam
Co myślicie o tej ramie. Cena atrakcyjna. Zastanawia mnie jej trwałość.

A dlaczego zastanawia Cię jej trwałość? Masz ku temu jakiś powód? Moje zdanie jest takie, że to bardzo dobra, sztywna i trwała rama. O ile nierzadko zdarzały się rozwalone NRSy, o tyle o sztywnych XtC przy ich gigantycznej (jak na nazwę przystało) popularności nie słychać było o jakichś masowych rozwałkach. W każdym razie ja nie słyszałem o żadnym przypadku.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-24 14:55:04
Autor: jacek.lekarski
giant xtc
hey, miałem taką rame ... bardzo fajna zwinna skrętna rama ...
w moim przypadku ta rama straciła swoja sztywność po około 25'000km
i stała sie flakiem totalnym - a warze 75 kg ...

Data: 2009-03-25 08:36:09
Autor: bans
giant xtc
jacek.lekarski@gmail.com pisze:

 a warze 75 kg ...

Czego 75kg warzysz? Piwa? :P

PS. Ważę, ważę, ważę, w podstawówce uczyli, że "g" wymienia się na "ż".
--
bans

Data: 2009-03-25 15:00:26
Autor: nb
giant xtc
at Wed 25 of Mar 2009 08:36, bans wrote:

jacek.lekarski@gmail.com pisze:

 a warze 75 kg ...

Czego 75kg warzysz? Piwa? :P

PS. Ważę, ważę, ważę, w podstawówce uczyli, że "g" wymienia się na
"Ĺź".

żówno prawda, wymienia się na "dz" (noGa, na noDZe)

--
to nie ja, pewnie kto inny ;-)

Data: 2009-03-24 23:32:42
Autor: Wojtas
giant xtc
Jakub Osuch pisze:

Witam
Co myślicie o tej ramie. Cena atrakcyjna. Zastanawia mnie jej trwałość.

Mam taką samą. Bardzo fajna rama, geometria sportowa, jak ktoś już napisał "zwinna". Mogę szczerze polecić.
Acha i nie daj się nabrać na to:

"Rama nigdy nie była dostępna w Polsce-mam ją bezpośrednio od firmy Giant Polska, ponieważ swego czasu pracowałem w salonie rowerowym tej marki."

Wuj prawda, swego czasu było ich wiele na Allegro i to sprzedawały normalne sklepy. Koleżce zapomniało się też, że z przodu "odpadło się" srebrne logo Gianta.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-25 00:36:41
Autor: punkxtr
giant xtc
On 24 Mar, 23:32, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

[...]

Skoro już piszesz o ramie, którą sprzedaję to pozwól, że się wypowiem.
Zanim zaczniesz pisać głupoty, zweryfikuj swoją wiedzę. Rama nigdy nie
była dostępna w normalnej sprzedaży w kraju. Owszem sprzedawano XTC,
rowery na ramie XTC SE1 czy XTC SE2 (wykonane były jednak ze słabszego
aluminium). XTC SE z alu Aluxx SL była dostępna tylko za granicą.
Oczywiście Tobie zapewne nie robi to absolutnie żadnej różnicy ale
możesz mi wierzyć, że są tacy, dla których jest to istotne.
Po drugie drogi "Koleżko" logo nie odpadło, tylko zostało celowo
usunięte dla estetyki ramy i jak ktoś przytomny napisał, zbicia wagi.
Zysk jest oczywiście większy niż 2-3 gramy, o których wspominasz (znów
nieznajomość tematu). Jak myślisz, ile "urwałem" na tytanowej śrubie w
zacisku? Jeśli dla Ciebie to głupota, to chociaż powstrzymaj się od
prześmiewczych komentarzy, bo jak widzę to zupełnie nie Twoja bajka.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

Data: 2009-03-25 10:03:08
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
giant xtc
Dnia 25.03.2009 08:36 użytkownik punkxtr@gmail.com napisał :
[...]

Hmmm to ciekawe. Jakim cudem zatem mam ramę XtC z Aluxx SL kupioną w Polsce z polską kartą gwarancyjną? Co więcej, osobiście znam kilka osób, które również mają taką ramę kupioną w Polsce. Poza tym wyższe modele SE były z ALuxx SL, niższe nie pamiętam, być może z 6061. "Zanim zaczniesz pisać głupoty, zweryfikuj swoją wiedzę."

[...]

Z tym logiem to akurat dobrze, że go nie ma. Ja swoje też wywaliłem i to bynajmniej nie z powodu masy, a raczej nie był to główny powód. Po pierwsze logo po pewnym czasie zaczęło paskudnie wyglądać i samo odpadać, po drugie w jego miejsce wkleiłem własnoręcznie wykonane logo odblaskowe, po trzecie jest lżej.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 03:06:03
Autor: punkxtr
giant xtc
On 25 Mar, 10:03, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

[...]

(...)

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Mikołaj, jak rany... Czy Ty w ogóle czytasz posty zanim na nie
odpowiesz? Przecież dokładnie wyjaśniłem dlaczego ta rama nie była
dostępna w Polsce.
Masz ramę XTC tak jak wielu użytkowników. Mój sprzęt to XTC SE-cała
róznica jest w literkach SE. Łopatologicznie mogę to porównać do dwóch
takich samych znaczków, z których jeden ma drobny element różniący go
od drugiego-tym samym jest ciekawym okazem dla kolekcjonera.
Oczywiście dla jednych jest to śmieszna różnica, ale dla innych duża.
Także raz jeszcze zacytuję sam siebie: "Zanim zaczniesz pisać głupoty,
zweryfikuj swoją wiedzę."

Data: 2009-03-25 11:47:11
Autor: Wojtas
giant xtc
punkxtr@gmail.com pisze:

[...]

Jeszcze przed chwilą pisałeś, że to nie kwestia dodatkowych literek a nadzwyczajnego stopu ALU, który zastosowano w tej ramie. Więc w końcu jak - tylko literki czy coś innego?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-25 14:55:36
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
giant xtc
Dnia 25.03.2009 11:06 użytkownik punkxtr@gmail.com napisał :
[...]

Mam wrażenie, że chodziło Ci głównie o materiał ramy. Jeśli chodziło o te dwie literki SE i kolor, to myliłem się.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 07:20:58
Autor: punkxtr
giant xtc
On 25 Mar, 14:55, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 25.03.2009 11:06 użytkownik punk...@gmail.com napisał :

> [...]

Mam wrażenie, że chodziło Ci głównie o materiał ramy. Jeśli chodziło o
te dwie literki SE i kolor, to myliłem się.

W porządku, nie chowam do Ciebie urazy :-).

Pozdrawiam,
Grzegorz.

Data: 2009-03-25 10:54:14
Autor: Wojtas
giant xtc
punkxtr@gmail.com pisze:

Skoro już piszesz o ramie, którą sprzedaję to pozwól, że się wypowiem.
Zanim zaczniesz pisać głupoty, zweryfikuj swoją wiedzę. Rama nigdy nie
była dostępna w normalnej sprzedaży w kraju. Owszem sprzedawano XTC,

Stary ośmieszasz się. Mam taką samą ramę XTC wykonaną z Aluxx SL, kupioną normalnie w firmie Twomark, która handluje na Allegro - pełna dokumentacja i gwarancja. Sprzedawali tego bardzo dużo.
Tak więc bredzisz, nie sprzedajesz niczego rzadkiego.

rowery na ramie XTC SE1 czy XTC SE2 (wykonane były jednak ze słabszego
aluminium). XTC SE z alu Aluxx SL była dostępna tylko za granicą.

No to już wiesz teraz, że wcale nie tylko za granicą.

Oczywiście Tobie zapewne nie robi to absolutnie żadnej różnicy ale
możesz mi wierzyć, że są tacy, dla których jest to istotne.

Nie wiem jak taki ignorant mógł pracować w Giancie.

Po drugie drogi "Koleżko" logo nie odpadło, tylko zostało celowo

Czemu nie napisałeś tego w opisie?

Zysk jest oczywiście większy niż 2-3 gramy, o których wspominasz (znów

To ile ten kawałek plastyku waży, może 10? ROTFL.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-25 03:19:46
Autor: punkxtr
giant xtc
On 25 Mar, 10:54, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

Stary ośmieszasz się. (...)

Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Najłatwiej zmieszać z błotem nie mając o rowerach większego pojęcia.
Standard niektórych na preclu.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem-najpierw sprowadzi cię do swego poziomu,
a potem pokona doświadczeniem"- tym samym polemikę z Tobą
uważam za zakończoną.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

Data: 2009-03-25 11:45:23
Autor: Wojtas
giant xtc
punkxtr@gmail.com pisze:

Najłatwiej zmieszać z błotem nie mając o rowerach większego pojęcia.
Standard niektórych na preclu.

Po prostu piszesz głupoty. Być może ta rama na rynku zachodnim była jakimś ewenementem ale u nas niczym nadzwyczajnym. Tak samo malowana XTC i z tego samego materiału była u nas dostępna w normalnej sprzedaży detalicznej. Widzę tego po prostu nie rozumiesz lub nie chcesz.

"Nigdy nie kłóć się z głupcem-najpierw sprowadzi cię do swego poziomu,
a potem pokona doświadczeniem"- tym samym polemikę z Tobą
uważam za zakończoną.

Ależ możesz się obrażać na fakty :)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-25 15:03:06
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
giant xtc
Dnia 25.03.2009 10:54 użytkownik Wojtas napisał :
punkxtr@gmail.com pisze:
Zysk jest oczywiście większy niż 2-3 gramy, o których wspominasz (znów

To ile ten kawałek plastyku waży, może 10? ROTFL.

Zysk jest ok. 2-3 gramy i to nie jest tworzywo sztuczne lecz metal. Już pisałem po co go usuwać i masa niekoniecznie jest czynnikiem głównym. A śmiać się nie ma z czego, bo skoro można zrzucić nawet te kilka gramów żadnym kosztem, a wręcz polepszając inne właściwości, to czemu tego nie zrobić? Może Ciebie nie rusza odchudzanie roweru, ale są tacy, dla których to pasja i nie ma co się z nich śmiać. Sam rozsądnie wyszczuplam rower i mnie z kolei rozwalają tacy, którzy się z tego nabijają. W końcu z czegoś się bierze te 9 kg, tu znaczek, tam śrubka, nypel czy inny pancerzyk i masz kilkaset gramów.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 16:09:05
Autor: nb
giant xtc

punkxtr@gmail.com pisze:
Zysk jest oczywiście większy niż 2-3 gramy, o których wspominasz
(znĂłw

[...]

kilka gramĂłw Ĺźadnym kosztem,

Ja tuz przed jazdą golę zarost, żeby zmniejszyć opory powietrza.
Z braku maszynki smarowałem twarz kremem, aby zniwelować opory
związane z turbulencją od nierówności. Jednak okazało się, że ten krem zbyt dużo waży...

Oczywiści zmyślam. Ale przyznaj, zaśmiałeś się?

nb

Data: 2009-03-25 17:26:52
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
giant xtc

punkxtr@gmail.com pisze:
[...]

Zaśmiałbym się, gdyby ktoś całe odchudzanie sprzętu oparł na odrywaniu znaczków i wymianie śrubek, przy okazji jeszcze pogarszając inne parametry.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 16:12:48
Autor: Wojtas
giant xtc
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

których to pasja i nie ma co się z nich śmiać. Sam rozsądnie wyszczuplam

Jeśli zdjęcie znaczka jest dla ciebie "rozsądnym" wyszczuplaniem to chyba jednak chce mi się śmiać. Tak naprawdę jak ktoś chce to zrobić porządnie to kupuje ramę karbonową a nie bawi się w jakieś śmieszne pierdoły typu znaczek i dwie śrubki.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-25 17:25:40
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
giant xtc
Dnia 25.03.2009 16:12 użytkownik Wojtas napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

[...]

Może napiszę jeszcze raz, bo zdaje się nie trafiło - skoro można zrzucić nawet te kilka gramów żadnym kosztem, a wręcz polepszając inne właściwości, to czemu tego nie zrobić? Zdjęcie tego znaczka nie było spowodowane chęcią zbicia masy, to przyszło przy okazji. A rozsądne odchudzanie dla mnie polega na tym, że zakładam możliwie lekkie części, bez znaczącego pogarszania wytrzymałości i funkcjonalności. Tak naprawdę jak ktoś chce to zrobić porządnie to kupuje ramę karbonową i odrywa znaczki oraz zmienia śrubki.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-25 18:46:10
Autor: Wojtas
giant xtc
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

Może napiszę jeszcze raz, bo zdaje się nie trafiło - skoro można zrzucić nawet te kilka gramów żadnym kosztem, a wręcz polepszając inne właściwości, to czemu tego nie zrobić?

Bo owe kilka gramów nic nie da przy takim rowerze jak powyższy z aukcji?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-25 01:11:41
Autor: Marcin Wojtowicz
giant xtc
Wojtas pisze:

 Koleżce zapomniało się też, że z przodu "odpadło się"
srebrne logo Gianta.

Raczej w tym przypadku byla to redukcja wagi :-)

Data: 2009-03-25 01:22:49
Autor: Wojtas
giant xtc
Marcin Wojtowicz pisze:

Raczej w tym przypadku byla to redukcja wagi :-)

To sobie zredukował - jakieś 2-3 gramy :) Normalnie dzięki temu można wygrać jakieś zawody.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-25 07:23:38
Autor: MadMan
giant xtc
Dnia Tue, 24 Mar 2009 23:32:42 +0100, Wojtas napisał(a):

Koleżce zapomniało się też, że z przodu "odpadło się" srebrne logo Gianta.

U mnie po roku na innym rowerze to logo wygląda obleśnie - plastik
strasznie "zlazł". Może to i lepiej że go nie ma? :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-03-25 09:37:51
Autor: Wojtek
giant xtc
Jakub Osuch pisze:
Witam
Co myślicie o tej ramie. Cena atrakcyjna. Zastanawia mnie jej trwałość.

Bardzo fajna ramka tyle, że krótka. Klasyka dla Gianta - krótsza ramka + dłuższy mostek. Teraz GIANT robi dłuższe ramki.
Mojej dziewczynie taka geometria pasowała IDEALNIE.

Ramka bardzo zwrotna, dla mnie nawet "nerwowa". W rozmiarze 19 + thomson seatback + mostek 120 była pode mną jak "żywe srebro" (180cm wzrostu). Do tego stopnia, że na jeździe próbnej fiknąłem orła rozwalając lewą łydkę o blat...
Do dzisiaj nie wiem, jak to się stało :(

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-03-25 09:46:15
Autor: Wojtek Paszkowski
giant xtc
"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message news:gqcqgt$mfa$1news3.onet...
[...]

może po prostu amortyzator za krotki?

pozdr

Data: 2009-03-25 09:50:37
Autor: Wojtek
giant xtc
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

no nie, był bomer 85 twardo ustawiony. oryginalnie powinien być OIDP sid80... więc niższy

Data: 2009-03-25 10:11:59
Autor: Wojtek Paszkowski
giant xtc

no nie, był bomer 85 twardo ustawiony.
oryginalnie powinien być OIDP sid80... więc niższy

eee, te wszystkie specyfikacje producentów to sobie można w rzyć... Jeżdżę
teraz na ramce, do której oryginalnie ładowano Rebę 80 (czyli ok. 458mm) i z
ciut dłuższym Bomberem'06 c.85 (ok. 464mm) jest tak sobie - z te 1-1,5cm bym
sobie główkę podwyższył.
Tak na marginesie - Bombery ostatnio jakieś takie krótkie się zrobiły - te
ze skokiem 80 mają mniej niż 450mm długości - czyli są krótsze nawet od
Sida.

pozdr

Data: 2009-03-25 13:19:34
Autor: Wojtek
giant xtc
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

to widelec z '06, jest wysoki

Data: 2009-03-25 10:02:42
Autor: ziemo
giant xtc
Jakub Osuch pisze:

Co myślicie o tej ramie. Cena atrakcyjna. Zastanawia mnie jej trwałość.

Fajna rama, lekko już zajechana, sprzedający przyznaje że na zawodach, jeśli ci to nie przeszkadza i cena nie podskoczy, bierz.

--
Ziemo

giant xtc