gielda platforma

Data: 2009-06-25 13:07:29
Autor: jacek wilczek
gielda platforma
Pozdrawiam
 chciałbym "pobawić" się grą na giełdzie
jaką platforme internetową mi poradzicie ?
wymagania:
  -łatwość obsługi
 -niskie koszty obsługi

--
Jacek

Data: 2009-06-25 13:14:58
Autor: bzdreg
gielda platforma
jacek wilczek pisze:
[...]

przelej mi od razu te 10k, a ja Ci barwnie, obrazowo i ze szczegółami
opowiem jak się wtapia na giełdzie. Tak, że poczujesz te emocje. Wyjdzie
taniej.

A serio: wejdź na bossa.pl, dział "edukacja" i poczytaj. Potem poczytaj,
potem przemyśl, potem znów poczytaj i znów przemyśl. Za pół roku załóż u
nich konto :)
W międzyczasie z Inteligo kup obligacje.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-06-25 13:13:01
Autor: szczurwa
gielda platforma
On 25 Cze, 13:14, bzdreg <bzdreg_at_op_kropka...@null.com> wrote:
> [...]

przelej mi od razu te 10k, a ja Ci barwnie, obrazowo i ze szczegółami
opowiem jak się wtapia na giełdzie. Tak, że poczujesz te emocje. Wyjdzie

Jak będzie zabezpieczał transakcje, to dużo nie wtopi. Nie zniechęcaj
chłopaka, giełda potrzebuje kapitału. Każdy z poważnie traktujących
giełdę przynajmniej raz potężnie umoczył. Trochę tak, jak z tym
gówniarzem w "Wielkim Szu". Dostał po głowie, ale się otrząsnął. Tu
jest tak samo. Jeśli po porażce wrocisz na parkiet, to znaczy że
stałeś się rasowym inwestorem.

Data: 2009-06-25 14:19:50
Autor: Valdi.Pavlack
gielda platforma
"bzdreg" news:h1vmr6$9c3$1nemesis.news.neostrada.pl

[...]

A ja dodam od siebie, że jak kolega już przeczyta i co najważniejsze
ZROZUMIE to co jest napisane w serwisie bossa.pl (dział edukacja) to
następnie powinien swoją przygodę z giełdą zacząć od tego:
http://gra.onet.pl/gra/

Pozdrawiam i życzę wysokich zysków.

Data: 2009-06-25 20:36:29
Autor: Michał
gielda platforma
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

No to w łańcuszku dodam od siebie, by kolega z inwestycjami na giełdzie poczekał do czasu przynajmniej pierwszej poważnej straty w symulatorze. By nie zdarzył się przypadek, że zachłystnie się wirtualnymi sukcesami, wyłączy rozum i wsiądzie w prawdziwą giełdę ryzykując kapitał. Gdy już się zdecyduje wejść w giełdę to w swoim interesie powinien dawkować kapitał na co najmniej kilka lat, by przejść przez różne fazy trendu. Na giełdzie największym wrogiem są emocje. Własne.

Życzę powodzenia.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-06-26 20:14:37
Autor: kaktus
gielda platforma

Użytkownik "jacek wilczek" <jacek@niema.wilczek.biz> napisał w wiadomości news:h1vmbq$8km$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja zaczynalem w e-maklerze w mbaku. Dla poczatkujacych jest chyba ona w sam raz. Jak juz zrozumiesz o co chodzi, to wtedy mozna sie przesiasc na cos lepszego - np w Allior Banku albo od razu na bosse.
W wirtualna gre nie ma sie co bawic, lepiej od razu wskoczyc na szeroka wode - ale umiejetnie inwestowac. Jak nie znasz AT to lepiej sobie kupic akcje jakies spolki, ktora ma perspektywy i nie jest bankrutem. Musisz troche sie nagimnastykowac aby zdecydowac co jest dla ciebie dobre. W tej chwili jest jeszcze sporo perelek ktore w perspektywie jakiegos czasu dadza zarobic.

Data: 2015-01-03 13:52:57
Autor: netinvest.pl
gielda platforma
W dniu czwartek, 25 czerwca 2009 13:07:29 UTC+2 użytkownik jacek wilczek napisał:

Polecam najpierw wiedzę na http://xn-- jak-gra-na-giedzie-rdc10j.netinvest..pl/

gielda platforma