gielda platforma

Data: 2009-06-26 20:14:37
Autor: kaktus
gielda platforma

Użytkownik "jacek wilczek" <jacek@niema.wilczek.biz> napisał w wiadomości news:h1vmbq$8km$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pozdrawiam
chciałbym "pobawić" się grą na giełdzie
jaką platforme internetową mi poradzicie ?
wymagania:
 -łatwość obsługi
-niskie koszty obsługi

Ja zaczynalem w e-maklerze w mbaku. Dla poczatkujacych jest chyba ona w sam raz. Jak juz zrozumiesz o co chodzi, to wtedy mozna sie przesiasc na cos lepszego - np w Allior Banku albo od razu na bosse.
W wirtualna gre nie ma sie co bawic, lepiej od razu wskoczyc na szeroka wode - ale umiejetnie inwestowac. Jak nie znasz AT to lepiej sobie kupic akcje jakies spolki, ktora ma perspektywy i nie jest bankrutem. Musisz troche sie nagimnastykowac aby zdecydowac co jest dla ciebie dobre. W tej chwili jest jeszcze sporo perelek ktore w perspektywie jakiegos czasu dadza zarobic.

gielda platforma